![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben opzoek naar de voor- en achterruit rubber met chrome pees. De chome lijsten rond de portierruiten van een 5drs golf 2 GL oud type. De achterportieren heb ik al. Maar ga er vanuit dat de meeste zo'n set compleet verkoopt. Tevens een vraagje, zijn de chrome pezen in de voor- en achterruit rubbers nog leverbaar net zoals bij de golf 1? |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() op marktplaats zag ik er ook 1 staan was een volledige set,
daar misschien kan je ook wel los wat weg plukken, zoek maar ff als je m niet kan vinden al ik ff kijken of ik hem nog kan vinden
|
|||
|
|||
![]() http://www.teamvw-speed.nl/Forum/vi...php?f=12&t=1047
deze golf bezittert wil graag zijn chrome 'wegwerken' misschien kunnen jullie wel ruilen ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tnxz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan alleen die van mezelf vinden, kwam er achten dat hij op "aangeboden" stond. Ik heb hem gelijk even aangepast in "gezocht"! Tnxz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelijk ook ff een mailtje gestuurd. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Classicparts heeft alleen nog maar het voorruit rubber. Incl BTW en verzenden kost het me 44 euro. Laat maar zitten. Ik hoop dat hte lukt met die jongen die het chrome weg wilt hebben. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit was hem ![]() klikkie
|
||||
|
||||
![]() Tnxz, tis helaas een 3 drs.
|
|
|||
|
|||
![]() ai sorry joh, heb ook al even op de sloop gekeken maar kon niks vinden verder succes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tnxz Yes!!!! Ik heb dit setje gewonnen voor weinig. Hier kom ik al een heel eind mee. Nu alleen nog voor en achterruit rubber met nieuwe pees. |