![]() |
|
|||
|
|||
![]() heyzzz
Ik ben Bastiaan 23jaar en woon in Apeldoorn Mijn vorige auto's waren allemaal frans. 1.4gtl renaultje 5 1.7gtx renaultje 5 1.1 ax volcane 1.4 citroen saxo sport Ik werk in Veenendaal dus ben ik opzoek gegaan naar een leuke snelle diesel. Na even zoeken ( ik wou namelijk geen diesel met 250.000 op de tellen maar 1te onder de 200.000) Heb ik vorige week de golf gekocht in apeldoorn dus dat was helemaal makkelijk. Type - VW golf 4 1.9 Uitvoering - 1.9 TDI 85kw Basis Motor - , AJM 6 bak Kleur - , LB7Z Standaard opties o.a.: alles behalve cruisecontrol Tuning Exterieur zilveren sierlijsten acherlichten Interieur nog niks bijzonders Ophanging en remmen nog niks bijzonders Velgen en banden 235/35/19 rs4 velgen Audio and Multimedia Standaard speakers voor Sony radio van de halfords! Plannen 2009 - Het eerste wat er gaat gebeuren cruisecontrol inbouwen. - Daarnaast heb ik iets schade boven mijn linker voorwiel, dit wil ik ook opknappen. - Ik zit te denken aan kleinere velgen! - Andere achterlichten - Verlagen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by plaaggeest_24 : 24-11-2009 at 19:28. |
|
||||
|
||||
![]() nette wagen zo te zien alleen mis ik nog wat bij je plannen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() waarom kleine wielen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek iets om me velgen te sparen voor in de winter maar het hoeft niet persee winterbanden te zijn
Heb ff 2 keuzes! 2x allweather banden 7,5mm profiel en 2x continental banden 4mm profiel 14inch komen. voor 65 euro! Of 4 x 16inch nieuwe velgen en 4 gebruikte winterbanden voor 250e wat zouk doen? |
|
||||
|
||||
![]() Wat ik zou doen is eerst die achterlichten vervangen voor orginele.
verder is het een mooie MKIV wat je hebt.!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben bezig met andere lichten! |
|
||||
|
||||
![]() kom je op een TDI wel weg met 14 inch?
zou zowieso voor de 16 gaan, ook omdat winterbanden voor een wintersetje gewoon een goed idee is.
|
||||
|
||||
![]() Misschien eerst eens laten zakken, en dan kijken hoe je met de velgen uit gaat komen. Die 14-ers lijken me wat klein voor een mk4, 16-ers lijken me dan een betere keuze.