![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na een Golf 1 Cabrio & een Golf 1 van 1975 in onderdelen, heb ik sinds een maandje weer een Golf 1. Ditmaal een manilla groene 4 deurs van 1980. Eentje met de kleine achterlichten & een tietenteller dus. Vind ik persoonlijk de leukste Golfjes.
De auto heb ik gekocht van golf3freak, hij had de auto van de eerste eigenaar gekocht. Deze hebben goed voor de auto gezorgd, met als resultaat dat de auto SUPERhard is (zie bv. onderste foto)! Mathijs heeft de auto wat naar eigen smaak aangepast (waaronder een schroefsetje, matzwarte motorkap... & wat deuken aan de rechterzijkant ![]() & nu wat foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Skeez : 06-11-2009 at 00:49. |
|
||||
|
||||
![]() He skeez nog gelukt met de motor, had je al een ander.??
AA miste het ww en vw speldje al ![]() Last edited by golf3freak : 05-11-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
![]() mooie MK1, mooie kleur.. wat zijn de plannen ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ey Mathijs! Even ter informatie voor de meelezers, toen ik de Golf van Mathijs kocht liep de auto errug beroerd. Na het monteren van een andere gereviseerde carburateur was er weer fatsoenlijk mee te rijden. Naja fatsoenlijk, de Golf verbruikte veel olie. Heel veel olie. Liters gooide ik er in & dat spoot 'ie net zo hard weer terug in de luchtfilterbak... Het blok was dus hélemaal op. Omdat de Golf verder super hard is heb ik besloten dat een motortransplantatie nog wel de moeite waard was. Via Jeroen van Bolku Tuning heb ik een ander 1100 blok kunnen regelen. Afgelopen week heb ik het oude blok uitgebouwd & het 'nieuwe' blok gemonteerd. Gelijk een nieuwe koppelingset gemonteerd. Vandaag project #nieuwblokinoudegolf afgerond & de eerste meters gemaakt. Blok eruit; ![]() 'Nieuw' versus 'oud'; ![]() Motorruimte schoonmaken (sorry voor de slechte kwaliteit); ![]() En het 'nieuwe' blok erin; ![]() Kortom, eind goed al goed ![]() Last edited by Skeez : 05-11-2009 at 23:27. |
|
||||
|
||||
![]() leuk golfje
![]() ooit ook nog eens resto?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weinig plannen. Het is mijn daily; dus moet gewoon low budget & betrouwbaar zijn. Voor de hobby heb ik een Lancia Fulvia Zagato en natuurlijk nog de Matra Djet. Quote:
Is 'ie wel waard, maar weet niet of Ã*k die stap zet. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien als je die andere rare rommel de deur uit doet ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi wagentje..!!
En die kleur is echt gaaf.. paar leuke velgjes eronder? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien wel leuk, maar ben je altijd gelijk weer een hoop geld kwijt. Bovendien heb ik nu nog een beetje comfort van de ballonbanden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Member of the Manilla Green's
Grtz
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht even dat het mooie blok de nieuwe was, niet dus
![]() Leuke mk1 dat zeker. ![]() Heb je foto's van de Fulvia ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het oude blok glom zo mooi door al die olie ![]() Hier een fotootje van mijn Fulvia; klikkerdeklik |
|
||||
|
||||
![]() Apart wagentje die Fulvia.. wel mooi, wat voorn blok ligt daar in ?
|
||||
|
||||
![]() leuke daily ! kleurje is wel dik
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo dik als snert ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super skeez dat hij een nieuw hartje heeft gekregen.
En de kleur is dik vond ik toen ook al zie je niet veel, hou ons op de hoogte. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is zeker een apart wagentje; zijn er ook niet zo veel van gebouwd. Die van mij is een 1300. Maar zo'n 1300 komt heel aardig vooruit. Het blok ligt helemaal gekanteld voor in de hoek; wel aparte constructie; foto. |