![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben Jaco 23 jaar en bij deze mn auto voorstellen:
Model: Golf Type: GTI 2.0 Tfsi 3drs Bouwjaar: mrt 2007 Kleur: Rood Brandstof: Benzine Versnellingsbak: 6-bak Km.stand: 52.183 km Vermogen: 147 kW (200 PK) Accessoires ABS (anti blokkeer systeem) ASR (anti slip regeling) Achterbrank neerklapbaar in ongelijke delen Airbag Airbags Airco Automatisch inschakelende verlichting Binnenspiegel automatisch dimmend Boordcomputer Buitentemperatuurmeter Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Cruise control ECC (electronic climate control) ESP Electrisch bedienbare ramen Electrisch verstelbare spiegels Electrisch verwarmbare spiegels Glas getint Gordijnairbags Hoofdsteunen achter Hoogteverstelling stoel Lederen stuurwiel Lichtmetalen velgen 17 inch Middenarmsteun Mistlampen voor Radio-cd speler Regensensor Sportstoelen Startonderbreker Stuur in hoogte en diepte verstelbaar Stuurbekrachtiging Zij-airbags Plannen: Sparen en tanken ![]() Nieuwe velgen Schroefset Chippen Editie 30 lip RNS 510 Achterruitenwisser verwijderen Donkere knipperglazen in de spiegels Us module activeren Afgelopen vrijdagavond dus mn nieuwe auto opgehaald. Aangezien ik gezegd had de auto niet gepoetst mocht worden ben ik hier savonds direct mee begonnen. Theo (mn broertje) heeft mn achterruitenwisser er ook maar direct afgehaald, want a. die gebruik ik toch nooit en b. dat is toch geen porum. Ook de achterkentekenplaat houder maar verwisselt voor een exemplaar zonder garagetekst erop. Vond ik toch niet even wat strakker. Nadat we (Theo en ik) een zaterdagmiddag klaar waren met polijsten en poetsen (na het polijsten voorzien van een laagje glaze, sealent wax en daarna even nagelopen met een detailer) gelijk maar een rondje wezen toeren ![]() "paar fototjes kuch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, echt een mooie ride !!
|
||||
|
||||
![]() Supermooi ding.
Dat is een "edition 60" of niet ?? Welkom op VF !!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Glimt ook lekker
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt mensen!!
@LLR: tot na net nog nooit van edition 60 gehoord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal wel geen Edition 60 zijn, aangezien deze uit 2007 komt en in 2008 op kenteken is gezet. Edition 60 is er pas gekomen in 2008. Maar pin mij er niet op vast!
Maar van harte welkom hier, en plannen klinken veel belovend!
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat de Ed.60 allemaal met ZB kentekens waren.
Maar daar ben ik ook niet zeker van. @Jaco: dat zul je in de boekjes niet vinden denk ik aangezien het een soort van aktie voor de NL markt was. Er zijn 400 GTI's voor net beneden de 30 mille geleverd ter ere van het 60 jarig bestaan van VW in NL (of zoiets, verbeter me als ik het fout heb). Zonder DSG en Xenon en nog wat dingen. Dus de jouwe zou zo maar 1 kunnen zijn.
|
||||
|
||||
![]() welkom jaco, mooie gti.
|
|||
|
|||
![]() Afgelopen zaterdag mn Us module laten activeren.
Eerst volgende bestelling zal een "neusje" worden (lees bra) Keuze voor mn schroefset heb ik ook al gemaakt, dat gaat H&R ultra low worden. (eind van de maand bestellen) Heb ook mn pa's velgen er even voor een paar dagen onder gezet om te kijken hoe het stond. ![]() |