![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
ik heb een set verbreed staal te koop of te ruil 4x1oo 9j voor 10j achter 13'' goede banden maat:195-45-13 a merk banden van continetal gewoon een mooie winterset foto`s van het hart komen nog ![]() ![]() vraag prijs is 350 of een goed bod ze mogen van te voren gepast worden gr kenny |
|
|||
|
|||
![]() Velgen heb ik ook gepast, net voor jij kwam.
Heb je je papieren al terug??? |
|
|||
|
|||
![]() jep heb de papiere al terug die dag zelf nog moes hem aleen met ori velge late zien meer nie
|
|
||||
|
||||
![]() waar kom je vandaan? ik heb wel intresse in de velgen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk van ergens in Limburg, meen dat de wielen van iemand van het forum hier zijn geweest?
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Velgen stonden eerst bij wessos in Etten-Leur te koop, weet niet waar nu
|
|
|||
|
|||
![]() ze staan nu te koop in zundert 15 min van etten leur 20 min van breda gr kenny
|
|
||||
|
||||
![]() indd handel is handel..
waar zijn die wielen gelast? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zou het niet weten waar of snap ik de vraag niet de velgen zijn naar vore verlast gr kenny |
|
||||
|
||||
![]() de foto,s van je partflock werken niet, is dezelfde als in deze topic!
wat meer aanzichten zou wel fijn zijn voor ik die kant op komt.. met lassen bedoel ik waar zijn die wielen gelast< bedrijf of een beunhaas? niet dat ik na 1 dag al leeg lopende banden heb ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stuur eve je email dan stuur ik de fotos daar heen ik weet niet wie ze gelast heeft maar het is wel netjes gedaan en de banden staan nog gewoon altijd hard dus ik neem aan dat ie gewoon lucht dicht is gr kenny |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() velgen zijn verkocht hier mag een slotje op
|