![]() |
|
||||
|
||||
![]() halleu ,
ik zou graag een startonderbreker in me GTI willen hebben weet iemand waar ik dit kan kopen ? want wil niet dat ie straks gejat word als ie hier naast het huis staat. ik hoop dat iemand een adresje weet Groeten Michael
|
|||
|
|||
![]() maak zelf ff een start onderbreker, en ga niet met zo kut start onderbreker kloten in je bedrading. maak ergens bijvoorbeeld een schakelaar tussen de +draad van je brandstofpomp of zoiets dergelijks.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem in de golf ook tussen de pomp. Lekker eenvoudig en zeer doeltreffend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt,en die schakelaar kan je verstoppen onder je stoelen,randje onder de achterbank,onder dash enz..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Een kameraad van mij had ook zoiets in zijn cabbie, alleen wist hij dat niet. Toen ging de schakelaar kapot ( zo'n schakelaar waar je een sleutel voor nodig hebt) Uiteindelijk heb ik het euvel gevonden.
Het idee is heel eenvoudig en ook lekker goedkoop. Volgens mij is het ook een betere oplossing dan de echte startonderbrekers. Daar lees je regelmatig iets van dat ze er problemen mee hebben. (Zelf ook ooit gehad met een Mondeo en een vorige mk1 gti) Verstop de schakelaar wel op een goede en orginele plaats. (We zijn benieuwd naar de foto's)
|
|||
|
|||
![]() @ meijer1972
ik neem aan dat je dat van de foto's als grapje bedoelt.. Ik zou het in elk geval lekker voor mezelf houden waar je die schakelaar plaatst..
|
||||
|
||||
![]() Vreselijk, dat naderhand ingebouwde spul. Elke mk2 die ik heb gehad, had wel een of ander apparaat ingebouwd, met een wir-war aan kabels er bij. Mijn idee, laat 't gewoon lekker zijn.
Gewoon de min van de accu afhalen, en aansluiten op een schakelaar. Vanuit die schakelaar trek je weer een kabel naar de accu terug. Dan kunnen ze pielen met de auto wat ze willen, en het is heel eenvoudig weer uit de auto te halen. Andere optie is de rotor uit de verdelerkap trekken. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Had dit ook in men gti zo'n 10jaar geleden, onderbrekking op benzine pomp, knopje zat héél goed verscholen onder de lederen hoes van men vitessepook. Dacht dat het safe was. Niet dus! Wagen werd toch gestolen en niet in men buurt dus geen bekende. Blijkbaar hebben ze toen de onderbreker of gevonden of overbrugt.
Nadien beste beveiliging gezet in nieuwe gti nml pedalslot van bullock ![]() ![]()
NOT fast NOT furious Last edited by bartman : 01-11-2009 at 23:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deed ik ook weleens maar is ook een beetje link. Als de verdeelkap niet te nieuw meer is wil hij ook wel breken. En dat is midden in de nacht niet handig. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan beter een pedaalklem/slot nemen. Mijn GTI 1 heeft zelfs een aantal jaren buiten gestaan en is niet gestolen. En ik woon in Amstelveen, vlakbij het 'roversnest' Amsterdam. Dat tuig weet een startonderbreker vaak snel te ontmantelen. Succes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt allemaal voor de reacties
ik ga zowieso ff een stuur of pedaalslot kopen. en dat met die schakelaaar moet ik nog ff kijken hoe ik dat het mooist ga oplossen maar dat wil ik er ook nog inhebben. iemand enig ideetje hoe ik dit het beste kan doen? Gr Michael
|
||||
|
||||
![]() kleine tip ivm die pedalen locks die ze verkopen, die je achter het stuur moet haken: een stuur zaag je op 10 seconden door met het simpelste ijzerzaagje
![]() |