![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb sinds kort het probleem dat m'n dimlicht uitvalt tijdens het rijden..
Het springt vanzelf ook weer aan. Heb verder nooit problemen met starten of wat dan ook, dus denk niet dat het aan de accu ligt. M'n stadslicht gaat NIET uit, dat blijft gewoon branden. Iemand wat dit kan zijn? De schakelaar lijkt me sterk want neem aan dat dan ook het stadslicht zou uitvallen?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ervaring mee. Het is wel de schakelaar..
Probeer maar gewoon een andere,ligt eraan welk type je nodig bent maar ze zijn nog wel te vinden op de sloop. Succes! |
|
||||
|
||||
![]() Bij de Audi van m'n pa heb ik afgelopen zaterdag de schakelaar open gehad om diezelfde reden. Stadslicht bleef aan, dimlicht ging uit, grootlicht wilde nog wel aan.
Het plastic van de schakelaar was om de een of andere reden een beetje gesmolten, en in het contact-gedeelte ervan gekomen. Stekker er uit, metalen deel schoon gemaakt, en getest: werkt weer perfect!
|
|||
|
|||
![]() Is een Kwaaltje denk ik..?
Maatje van me had het ook.. gewoon tijdens het rijden.. nieuwe schakelaar, en klaar.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoef ik niets meer aan toe te voegen dacht ik zo, het is unaniem besloten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bij mij gaat het uit als ik aan het stuur draai
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Danke voor de reactie's.
Ga morgen dan maar ergens een andere schakelaar scoren en kijken of het dan verholpen is.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Dag,
Mocht het de schakelaar niet zijn dan moet je eens kijken of het contact blokje van je contactslot defect is. Daardoor volt je dimlicht ook uit, maar de kachel etc. ook. Dit is ook een kwaaltje van een MK. Succes |