![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vorige week heeft m'n vriendin de schakelaar voor de ruitenwisser over gebroken
![]() Alleen nu komt ze gisteren avond thuis en nu blijkt het licht uit te gaan wanneer we aan het stuur draaien. Erg vervelend voor jezelf maar ook voor medeweggebruikers. Waar kan dit aan liggen? Gewoon een los contact? Of zit het toch in de schakelaars dat deze van een corrado af komen. Het gaat om een gti met ee Kr blok. |
|
||||
|
||||
![]() als je exact dezelfde hendels hebt, zou het geen probleem moeten zijn..
Er zou bijv. een sluiting in het schakel gedeelte van de hendels kunnen zitten, dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Aansturing van de verlichting loopt ook via deze hendel (denk aan je groot licht) Ik zou ze eens uit elkaar halen (helemaal) en goed schoon maken.
|
|||
|
|||
![]() Okee, is niet al te moeilijk om deze helemaal schoon te maken? Niet dat ik dalijk allemaal veertjes in m'n handen heb.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is het wel 't zelfde onderdeelnummer? (ze zien er dan wel t zelfde uit)
|
|||
|
|||
![]() Probleem opgelost, t zat in de hendel van het knipperlicht, deze had ik mee vervangen met de hendel van de ruitenwisser, hiervan was zowiezo het allarmlicht knopje kapot, nu ik deze vervangen heb doet alles het gewoon weer goed
![]() |