![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een probleem met mijn achterdeur. De CV werkt wel maar ik krijg mijn deur niet meer open. Ik heb begrepen dat je niet via de binnenkant bij het slot kan komen. Het probleem is dat de deur dicht zit en ik dus niet de buitenplaat kan verwijderen. Kan iemand mij vertellen hoe ik bij mijn slot kan komen om hem toch open te kunnen krijgen. Misschien dat ik de hele deur bij de scharnieren los kan maken en zo de deur verwijderen. Als dat zo is kan iemand mij dan stap voor stap de handelingen beschrijven die ik moet doen om de deur te verwijderen Please help.... Alvast bedankt. Groet, Tinus |
|
||||
|
||||
![]() wil de deur van bijde kanten niet meer open?ik heb het zelf ook eens gehad met een bora heb toen de bank gedemonteerd om meer ruimte maken en toen zoveel mogelijk schroeven eruit gedraaid bij de handgreep en onder de plastic strip verwijderd van de auto en zo kon ik bij de torx schroeven en het paneel verwijderen zo kon ik bij de kabel van de deurgreep....weet niet of het lukt om dan het op te lossen bij jouw?
|
||||
|
||||
![]() je post in golf 4 maar zegt golf 5... welke is het?
|
|||
|
|||
![]() Gaat deze ook niet meer met de sleutel open?
Het is namelijk afhankelijk welke sleutel-stand deze staat of hij werkt met de centrale vergrendeling.