![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop omdat ik waarschijnlijk moet gaan dieselen voor m'n werk.
Gelieve het topic schoon te houden, geen interesse = niet reageren! Zeer nette Volkswagen Jetta 1.6 Pacific Merk: Volkswagen Model: Jetta Bouwjaar: 1992 Carrosserie: 4-deurs Brandstof: Benzine Kleur: Alpinweiss KMstand: 137xxx Gewicht: 910kg Vermogen: 51kW, 70pk Cylinderinhoud: 1595cm3 APK: 02-10-2010 Originele Nederlander! Aanpassingen • Raceland schroefset • 16x7 Porsche Teledials • 165/40-16 Nankang rubber • 2x25mm & 2x30mm adapters (FK & H&R) • Golf mk3 GTi stuurwiel • Middendempervervanger • Logo's zijdeglans zwart • Originele GT achterlichten • Witte knipperlichten • Gele H4 pitten • US-module ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs compleet: €2950,- Meer foto’s kan je vinden via de volgende link: Klik! Voor foto’s, tekst en uitleg verwijs ik je naar mijn topic: Klik! Interesse, pb of mail naar: mishastrik[at]planet.nl
|
||||
|
||||
![]() Ik stel voor dat we hier een nationale Volksforum test van maken: houd Misha z'n verkoop topic schoon
![]() Succes met de sale.
|
|||
|
|||
![]() Inruil mogelijk?
Zit er nog een winterset velgen bij? |
|
||||
|
||||
![]() Er zitten originele stalen wielen bij met zgan banden.. nog wat origineel spul eventueel, ik weet niet precies wat ik nog heb liggen.
Inruil is wel mogelijk ja, maar alleen een Mk4 TDi en dan alleen als hij me aanstaat en er een mooie deal te regelen is natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() -
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 01-12-2009 at 22:51. |
|
||||
|
||||
![]() Als ik nog op school zat had ik me daar best nog wel aan willen wagen, maar helaas:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Oke... laten we het hier even over alles hebben waar het topic niet voor bedoelt is.
Ik hoef 'm eigenlijk niet meer te uppen maar omdat ik toch aan het typen ben.. up!
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!