![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Zal me ook eens hier voorstellen.
Lees al een tijdje mee en tis wel zo netjes om me voor te stellen. Een aantal mensen zullen me wel kennen. Mijn naam is Johan en kom uit het brabantse Asten. Ben 38 jaar dus loop al wat jaartjes mee.. Na wat omzwervingen met ander merken ben ik in 2000 met VW in aanraking gekomen. In 2002 heb ik met wat andere de VW Polo Club Holland opgericht waar ik nu nog steeds secretaris van ben. Jaarlijks organiseren we een VAG Treffen in Asten. ![]() Ik heb toen omdat ik meer km ging rijden een VW Polo sdi gekocht. Nu staat de teller op de 321 dkm en ze komen er vrolijk bij ![]() Nu heeft de vrouw de auto dagelijks mee naar het werk.... Hij is voorzien van OZ Optima's en een AST schroefset. Verder zitten er recaro kuipjes in en nog wat kleine details. Er zal niet veel meer aan veranderen.. Een recente foto heb ik er niet van..... Zelf rijd ik dagelijks in een VW Golf 3 Gti 16v van 1996. Hij is nieuw geleverd met een Oettinger tunning pakket. Verder is hij uitgerust met bijna alle optie's. Ben zelf de 3e eigenaar en degene die hem voor me heeft gehad was een kamaraad van me... Normaal ben ik meer van de Polo's maar hij deed de auto weg en vond dat hij een goed tehuis moest hebben dus hebben we hem maar in huis gehaald ![]() ![]() ![]() ![]() Mij hobbyauto is een VW Polo 2 GT coupe uit 1983 Van deze polo ben ik ook de 3e eigenaar en heeft nu 156 dkm gelopen. ![]() ![]() Na een aantal jaren met plezier met een standaad motor rond te hebben gereden is het plan ontstaan om een nieuw blok te bouwen in de stijl van toen... Na een berg onderdelen te hebben verzameld en begonnen te zijn kreeg ik een aanbod wat ik niet kon wijgeren dus ben met mijn blok gestopt en heb een ander blok overgenomen. Hier de specificaties: Onderblok motorcode PY Krukas bewerkt, verlicht en uitgebalanceerd Drijfstangen bewerkt en uitgewogen Gesmede zuigers van REC diameter 76,6 mm Zuiger en drijfstanglagerschalen 3x gecoat van SKN Aluminium carter met schot erin Cillinderkop motorcode HH Uitlaatkanalen zo bewerkt dat deze naadloos overlopen in de op maat gemaakte spagetti van KWL met einddiameter 63 mm Inlaatkanalen zo bewerkt dat er naadloos een inlaatspruitstuk voor 45 mm webers op passen Inlaatkleppen 32 mm en uitlaatkleppen 37 mm alle bewerkt en met bronzen bussen verbouwd Dubbellen klepveren met bijpassende onderschotels van Schrick Nokkenas van Debilas 316 graden met een spreiding van 108 graden en een kleplift van 11,4 mm Koppakking van een G40 Compressieverhouding 12,1:1 Verstelbaar nokkenastandwiel van KWL Distributieriem van een G40 Op dit blok kommen 40er webers.... Hier wat foto's ..... die zien jullie het liefst.... -foto- |
#2
|
||||
|
||||
![]() vet polootje
![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Mooi blokje voor de Polo! Maar zijn de klepmaten niet andersom?
![]()
__________________
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog geen slaap nodig ![]() denk idd ook dat dat andersom moet zijn ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Zow,dat is een mooi motortje!
![]() |