![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() 't Is wel een heeeel nette Golf, maar als je voor anderhalf keer zoveel dat rode hok van Stijn kunt kopen, keek ik naar die grijze niet eens meer om. En dat is ook 4WD.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, Hofman staat nou eenmaal niet bekend om zijn lage prijzen. Hij geeft daarentegen ook hoge inruilprijzen. Toen ik mijn golf3 daar wilde inruilen op een nieuwere lupo kreeg ik het dubbele bij hem ivm. de VW dealer... De verkoopprijs van de lupo was ook niet eens extreem hoog.
Bijna 6 ruggen voor een standaard synchro zonder rappe motor is gekkenwerk. Maar dat was 3 ruggen voor een jetta 1.3 tot een tijdje geleden ook ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zou hofman ook op dit foum zitten en de jetta topics hebben gelezen
![]() €5900 voor een gewone golf 2 syncro of €9000 voor de rallye van stijn. Ik heb mijn keus al gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu alleen Stijn nog even bellen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De ruimte in de kofferbak viel me een beetje tegen voor die 5900.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooie basis voor een vwm kopie ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha dat niet alleen. Misschien heeft LEEN nog wat voor me ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Frisia hoorde bij DSB, dus denk dat Leen het je uit zn oude sok moet gaan lenen.
|
||||
|
||||
![]() ik vind het het geld niet waard, maargoed zo te lezen ben ik niet de enige.....misha kom d'r maar weer in...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ik deze keer maar de verstandigste zijn van het stel ![]()