![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals sommige misschien weten, speelt mijn vriendin in een accordeon orkest.
Nu is er op Radio 2 de alternatieve Top 2000 geweest, voor coverbands. Zij hebben hier ook aan meegedaan. Ze zijn hier ook mee op Radio 2 geweest. O.a. met het nummer Yesterday van de Beatles. Diegene die op nummer 1 eindigt, mag een concert gaan geven in de HMH. Op dit moment schommelen ze tussen de 1e en de 2 plek, er zijn dus nog wat stemmen nodig ![]() Als jullie zo vriendelijk willen zijn....... Laatste pagina, en dan klikken op "Yesterday" van het "Torkest Veghel". Je hoeft je niet te registreren of iets dergelijks, alleen maar even te klikken. Website Alvast bedankt!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vooruit dan maar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Done....
....keer wat anders dan "rate my car" of "rate my baby" ![]()
|
|||
|
|||
![]() click my rate!
3 keer geklikt
|
|||
|
|||
![]() En nog een...
|
|
||||
|
||||
![]() tis dat jij het bent Chris....
Maar zelfs als groot Rowwen Heze fan (met zelfs een Höhner in de vitrine) kan ik er niet naar luisteren..... Ze hadden beter een wat vrolijker nummertje kunnen kiezen. (en nee ik speel zelf geen noot, en ja ik weet hoe lastig het is om er überhaupt een fatsoenlijke noot uit te halen.. over de kwaliteit van het spel hoor je me niet, puur de keuze van het nummer)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Smaken verschillen ![]()
|
||||
|
||||
![]() true, had ook beter mn bek kunnen houden.....
![]()
|
|||
|
|||
![]() en weer een stem erbij
![]() gr. martijn Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Done
![]() |
|
||||
|
||||
![]() * Your choice has been saved.
* Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. * Your choice has been saved. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen zo jammer dat 'ie het maar 1x opslaat (gaat op basis van IP adres, anders had ik hier wel iets meer zitten klikken ![]() Maar toch bedankt!
|
||||
|
||||
![]() der staan toch meerdere nummers van hun? klik je die toch ook ff aan of gaat dat ook via t ip?
|
|
||||
|
||||
![]() Gekozen
![]()
|
||||
|
||||
![]() done
![]()
|
||||
|
||||
![]() Chris:
* check!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Check!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hup
|
||||
|
||||
![]() Heb geluisterd met de boxen uit, geweldige muziek!
Mijn stem hebben ze in ieder geval. ![]()