![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik had me een tijdje geleden al eens voorgesteld, maar misschien is het ook wel handig om hier even een topic aan te maken en het een en ander bij te houden.
Ik ben 19 jaar en heb in januari van dit jaar mijn eerste VW, een MK2 1.6 GL in de kleur Royal Blue (LA5U), gekocht. In de 8 á 9 maanden dat ik de Golf heb, is er het een en ander aan veranderd. Zo zag hij eruit bij aankoop (januari 2009): ![]() ![]() ![]() Zo ziet hij er nu uit: (oktober 2009): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is er allemaal veranderd qua uiterlijk: Buitenkant - Verlaagd met schroefset - 16" Borbet A velgen (7,5J voor, 9J achter) - Embleemloze grill + booskijker - G60 onderlip - Smoke koplampen en bumperknipperlichten - Originele rood/zwarte GTI achterlichten - Remus einddemper - Logo op achterklep in kleur gespoten en Diversion sticker vervangen voor Volkswagen embleem - Een-armige dikke wisser met wisser plat (nog niet gemonteerd op foto's!!) - Windkap van schuifdak eraf gehaald - Gepoetst ![]() Interieur - Zwart vollederen interieur + Kamei armsteun van hetzelfde leer - Leren handrem cover + pookhoes - Zwarte c-stijlen, hoedenplank en kofferbakbekleding - Chromen Wolfsburg pookknop en deurpinnen (twijfel echter om deze weer vervangen voor origineel) - JBL speakers onder hoedenplank + Fusion speakers in deuren - JBL 1600 watt powerserie subwoofer + versterker in kofferbak Misschien ben ik wat vergeten, maar dit is het ongeveer. |
|
||||
|
||||
![]() net ding zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er mooi strak uit
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding, nu nog een lederen stuurwiel om het af te maken.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties.
![]() Quote:
Oh, ik dacht dat het al een soort van lederen stuur was dat ik had. Hij ziet er op de foto van het leren interieur nogal licht uit, maar dat komt door de zon. Op de foto van het oude interieur zie je dat hij normaal wat donkerder is. Of is dit originele type VW stuur dat ik heb gewoon geen lederen stuur? |
|
||||
|
||||
![]() Kijk even in mijn topic. Staat een foto in van jou stuurtje maar dan de lederen versie.
|
|||
|
|||
![]() Hmm.. ik zie het nu ook inderdaad! De mijne heeft namelijk geen stiksels, dus is misschien inderdaad mooier om een keer een lederen stuur erin te zetten. Thnx voor de tip.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisterenmiddag na school de Golf maar weer even gewassen, omdat hij na zondag wel heel erg vies was geworden..
![]() ![]() ![]() Heb alleen een foto van de achterkant, maar de hele rechter zijkant was net zo smerig als de achterkant. :P In de afspuitcabine: ![]() ..en weer schoon: ![]() Rest van de foto's die ik vanmiddag gemaakt heb (onder de A1): ![]() ![]() (en nee, ik heb GEEN wit dak :mrgreen: komt door de zon) ![]() ![]() ![]() ![]() ..en dat waren de foto's weer voor nu. Quote:
Heb ondertussen een lederen stuur gekocht en gemonteerd. Het is dezelfde als ik eerst had, maar dan de lederen versie met stiksels. Daarnaast heb ik ook twee lederen voorstoelen erbij gekocht, omdat mijn oude bestuurdersstoel een beetje instapschade had en ik goedkoop aan twee nette stoelen zonder instapschade kon komen. ![]() Last edited by KJ-Golf : 10-11-2009 at 12:46. |
|
||||
|
||||
![]() wow,net golfje zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, zou ook in de mistlichten voor xenon plaatsen, maakt het wat netter, en verder ga zo door.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Een mooie Golfje! die is wel klaar zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zou die GTI grille weer plaatsen, staat erg mooi icm donkerblauw.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die GTI-grill heb ik niet meer, paar maanden terug verkocht via Marktplaats. Heb er wel eens aan gedacht om weer een GTI-grill te nemen en dan met zwart logo, maar ben eigenlijk wel tevreden zo. Het staat nog in de planning om een keer een echte GTI aan te schaffen (wanneer weet ik nog niet) maar daar wil ik dan wel zo'n grill op hebben. |
|
|||
|
|||
![]() nette golf heb je daar
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's jonge en erg nette mk2
![]()
|
|||
|
|||
![]() @ cartman en T!m: dank je
![]() Quote:
Dat kan, maar voorlopig gaat dat nog even niet gebeuren. Ik moet over twee maanden weer voor de APK en wil me daar vanaf nu dus op richten. Xenon in de mistlampen lijkt me dan niet zo handig, maar misschien dat ik daar na de APK nog even naar ga kijken. Dus wie weet.. Quote:
Ben er idd wel aardig tevreden over zo, maar er zijn nog een paar kleine dingetjes. Ik wil er binnenkort 14 inch verbreed staal onder gooien voor de winter (ook met winterbanden waarschijnlijk) met het hart in kleur van de auto en de rand wit of zoiets. De Borbetjes ga ik dan opknappen (achtervelgen hebben stoeprandschade) en komen na de winter er denk ik weer op. Verder moet ik de bumpers nog even ietsjes rechter hangen, omdat er een paar bumpersteuntjes afgebroken zijn. Maar het belangrijkste is dat er over twee maanden weer een nieuwe APK op zit, want de huidige APK loopt tot 26 januari 2010. Qua onderhoud moet in ieder geval de kleppendeksel even vervangen worden, want de mijne lekt een beetje. Verder gewoon lekker rondcruisen natuurlijk en dan zie ik vanzelf wel verder. ![]() Last edited by KJ-Golf : 11-11-2009 at 16:51. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf i.c.m met de velgen en het leer is hij goed aangekleed!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo dat is een hele verandering.
I like the rims ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een verbetering ten opzichte van hoe ie was met de aanschaf!
Echt een heel mooi Golfje. Dat leer en die velgen staan inderdaad super!
|
||||
|
||||
![]() Nette golf ! velgen staan hem echt goed !
![]()