![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi
ik ben René en mijn nickname is CleanTFSI dit omdat ik een Golf 3 heb met een TFSI blok van een Golf 5 GTI met 200pk ![]() ik ben inmiddles al een paar jaar met de golf bezig ben eerst bijna 2 jaar bezig geweest om mijn auto clean te maken en dan bedoel ik ook heleamaal clean heb er toen een klein jaartje meer gereden maar miste vermogen omdat ik eerst een G40 had met +- 150 pk kleine chip poelie 1.2 bar en de golf was een 1.6 75PK ![]() heb inmiddels het blok en alle aanbouw delen er aan zitten nu moet de kabbelboom nog en dan kan de auto RDW gekeurd worden rij nu voor dagelijks gebruik een Golf 3 GTI 20jahre jubileum edition ![]() ![]() ![]() en toen kwam er een ander motor in + cabrio frond strake achterklep en R-look sideskirts ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en mijn daily ![]() inmiddels met vento frond en rode rand om de velgen om het af te maken Last edited by CleanTFSI : 07-10-2009 at 11:58. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() flink project! Altijd leuk om zulke projecttopics door te lezen. Kom maar op met alle foto's en info
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Veel werk al in je project zitten zo te zien, maar stiekum vind ik je daily mooier ![]()
|
||||
|
||||
![]() vind indd je daily mooier maar tog wel leuk golf 3 met 200pk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom, motor omgebouwd met tfsi en al? omdat je 200pk noemt.
|
||||
|
||||
![]() welkom, Nij Beets toch? Ik zie je daily vaak voorbij komen hier in Drachten. Dat is een geweldige auto! Je TFSI is ook dik hoor, daar niet van... Nog plannen qua velgen?
|
||||
|
||||
![]() binnekort start ik nog een topic met foto's in info over mijn TFSI projeckt
en inderdaad ik ga met fsi rijden ![]() en kwa velgen weet ik het nog niet helemaal zal wel iets van BBS worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Le Mans met gele harten? Dat zou de auto wel af maken denk ik...
|
||||
|
||||
![]() He Rene ziet er goed uit man
![]() En ja zoals sander zegt gele harten zou geweldig staan. En als het mee zit rijdt ie over een tijdje ![]()
|
||||
|
||||
![]() inderdaad gerard bas zou woensdag langs komen maar komt nu een week later zijn colega was ziek en daarvoor moest i in valen
gele velgen??? zo iets bedoel je ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok nou ja als die maar komt toch daar gaat het om.
Maar nee dat idee niet maar diepe gepolijste randen met geel hart.
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje man!
ook geen klein project zo te zien!
|
||||
|
||||
![]() nee zeker geen klein projeckt heeft vaak tegen gezeten
![]() ![]() en gerard ik had deze velgen nog liggen en waren niet echt mooie meer veel beschadigingen en oxidatie dus toen had ik zoiets van dan spuit ik ze wel geel met een rood randje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je golf is maar strak geworden rene hoop dat het lukt met je kabelboom dan zie ik je vast wel es voor bij rijden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoop ook dat het lukt met de kabelboom en je ziet me zeker wel rijden als i klaar is
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mee eens,dat supercleane is ook niet zo mijn ding... vind de ombouw wel een vet project,succes ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
De daily ziet er super uit, en die gele zal super aan rijden. Als je die twee nou combineert, is het compleet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben weer wat verder had wat draden doorgeknipt zodat deze door het binnenscherm uit het zicht geplaats kon worden
deze heb ik inmiddels weer aan elkaar gesoldeerd en heb de kabelboom weer netjes ingtapt ben vanmidag even bezig geweest met de oude benzinepomp uit de tank te halen zodat ik mijn nieuwe Golf 5 GTI kan plaatsen moet van 2 benzine pompen weer een werkende maken die in mijn tank past ![]() en moet ook nog een steuntje maken in mijn intercooler buis voor de map sensor als de pomp en de mapsensor geplaatst zijn kunnen we weer verder met de kabelboom aan te sluiten en als dat klaar is zou i moeten lopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk torretje heb je daar!
|