![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://link.marktplaats.nl/307584937
De auto is helemaal opnieuw gespoten. De foto’s spreken hoogst waarschijnlijk wel voor zich. Alles is in zeer goede staat!! Zo goed als geen beschadigingen, netjes zorg voor gedragen => zie foto's. Opnieuw gespoten??( zie foto 2,3 en 7 'wielranden') ![]() Greetz |
|
|||
|
|||
![]() De auto staat altijd binnen in de garage en komt er alleen uit als het mooi weer.
Hmm als ik naar de foto,s kijk dan is mooi weer bij mij anders ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeer snel?? trefwoord v6,r32,gti?
die is vast en zeker van z'n driewieler afgedonderd...
|
||||
|
||||
![]() De auto kan best gespoten zijn, al is het nog niet af. Maar voor de niet oplettende lezer, dat staat ook in de advertentie.
Quote:
En alleen buiten met mooi weer, tja, misschien vanaf vorige week ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze wagen is al eerder hier op het forum aangeboden geweest.
|
|
||||
|
||||
![]() Als een wielkast bijkladderen onder spuiten valt...
|
|
|||
|
|||
![]() De auto is helemaal opnieuw gespoten.
In 1985 ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Best wel iets van te maken. Grill vervangen, wielrandje laten spuiten, reflectors achterop verwijderen, leuke wielen eronder en je hebt een dik dieseltje
![]() Deze is volgens mij ook al eerder aangeboden hier op het forum.
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is hier idd best wat leuks van te maken!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()