![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goede mensen.
Ik kan 5,5 j staaltjes kopen. Tot hoe breed is het nog verantwoord om te "verbreden" Of maakt dit niks uit? Bjorn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
orginele GTI staaltjes?? die ga je toch niet verbreden?? ik heb met een beetje geluk binnenkort verbreede golf1 velgjes te koop 7 & 8j verder via PM als je interesse hebt aub. Succes!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je mag ze verbreden tot ze 3cm buiten de wielkasten steken. |
|
||||
|
||||
![]() idd 5,5j staaltjes verbreden
![]() ![]() ![]() haal dan een setje 4,5j of 5j op
|
||||
|
||||
![]() Ho ff ik weer niet of dit orriginele gti velgen zijn.
Wie heeft er foto dan van orriginele golf 1 gti velgen! Wat zijn de maten van gti velgen dan? Deze zijn 5,5j 13 inch en hebben een et waarde van 43. Bedoeling is ook om ze eerst gewoon te gebruiken voor onder de daily. Als bandjes op zijn kijk ik wel weer verder. Maar goed ff terug op mijn vraag! Ivm de stevigheid van de velg, tot hoe breed zou "veilig" zijn. Of maakt het niks uit hoe brede rand erin gelast word? Stalen velgen kunnen het wel aan, mits de lasser maar goed werk doet. Bjorn |