![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doordat ik voor mijn eigen een setje us bumpers aan het zoeken was heb ik plots twee setjes...
Gegokt op meerdere paarden en ook meerdere keer gewonnen ![]() Eerst dacht ik ze zelf te houden maar als er vraag naar is mag er eventueel ook één setje weg. Kheb over: - blauwe us-voorbumper - groene us-achterbumper Kheb nog geen enkele bumper hier thuis liggen, ze zijn nog allemaal onderweg van duitsland of de us naar mijn thuis haven, hier in België. Ze zijn nog in goede staat maar zoals meestal is een nieuw kleurtje erover wel aan te raden. Richtprijs zal rond de 300 EUR per bumper zijn, afhankelijk van de staat waarin ze zich bevinden, dat zal ik eerst zelf eens bekijken. Als er iemand opzoek is naar zo'n setje laat het dan maar even weten, weet wel dat je even geduld zal moeten hebben aangezien ik ze zelf nog niet ontvangen heb. Khoor het wel, gegroet!
Audi S3 sportback, 310pk ![]() Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI Last edited by thomashouben : 06-01-2010 at 17:13. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn ze allemaal gespoten of zit er ook een bumper met structuur op de bovenzijde bij ? Ik heb zelf geen interesse maar weet nog wel iemand die een achterbumper zoekt met structuur.
|
|
|||
|
|||
![]() wat voor kleur is de blauwe voorbumper?
pb me anders maar... mvg Pierre |
|
||||
|
||||
![]() Wie mij komt vertellen dat ebay duidelijk en eenvoudig is, amai
![]() Achterbumper is uiteindelijk niet doorgegaan dus kverkoop nu alleen nog de voorbumper. Deze juist geleverd gekregen en hij is nog in vrij goede staat. Dus: - Golf 3 US voorbumper - Kleur zwart (niet blauw gelijk ik eerst zei ![]() - 2 pinkers aanwezig - alle bevestigingspunten perfect in orde - gebruikskrassen maar niets ernstig. één van dezer dagen zal ik zelf even foto's maken, hier alvast enkele vanop ebay: ![]() ![]() ![]() Er is nog eens 20 EUR voor de postpode bijgekomen dus dat brengt het totaal plaatje op 320 EUR wat toch nog altijd mooie is voor zo'n exemplaartje. Ik zet hem ook tekoop op een verkoop website maar daar ga ik meer vragen, hier geldt de volksforum korting ![]() Interesse, let me know via pb, email: houben_thomas@hotmail.com, of 0032473/83.13.36 Ikzelf ben van Belgisch limburg, Genk, vlakbij de grens met maastricht. Khoor het wel, gegroet!
Audi S3 sportback, 310pk ![]() Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI Last edited by thomashouben : 18-01-2010 at 16:53. |
|
||||
|
||||
![]() Geen roosters en us lip bij Thomas ?
Misschien wel belangrijk om erbij te vermelden omdat die ook redelijk zeldzaam en niet uitwisselbaar zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor mij er aan te herinneren, dit moest ik er inderdaad nog bijzetten. Zoals op de foto dus zonder roosters en onderlip, wel met de 2 pinkers... Salu.
|
||||
|
||||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() mail gestuurd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht onder voorbehoud aan "Croesje" van hier op het forum.
Gegroet.