![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft de nokia 6600 en welke ervaringen hebben jullie ermee?
Morgen krijg ik hem binnen maar ik ben veel te benieuwd! Iemand ervaring met deze foon?? Bijgaand ff een plaatje van het model. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Och die trut!
Kan haar mond niet houden..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahahaha ![]() ![]() ![]() @ Bien: Jeewee heeft zo'n ding, en heeft er navi-pakket bij. Gisteravond een stukje wezen toeren, dus die bitch constant zeggen waar we heen moesten :p Wel heel overzichtelijk scherm enzo!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pardon spleet met 52 haren? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
route 66 zit erbij, wel heel vet, aangezien ik toch a-topografisch ben.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je van gooise slag houdt wel!
Beetje een kakkerrrrrr hahahaha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foon kakkie nakkie? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan is het dus erg handig. Bewuste keuze?? :p ![]() Quote:
Qua gebruik weet ik het niet, maar het is een nokia, dus zal wel meevallen. Jeewee zal zich er later vandaag ook wel mee bemoeien ![]() Ook erg handig om je tellerafwijking te checken ivm flitserij! (Zit bij de navi enzo...)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee niet alleen om de navigatie, meer omdat het een nokia is en je ermee kan filmen en foto's kan maken.... Vond dit model wel geinig, net een groot ei. Quote:
Moet altijd een nokia hebben, heb nooit een ander merk gehad, nokia is bij mij gelijk aan volkswagen.... Erg gehecht aan dat merk. Hij zal wel bevallen denk ik, loop al zeker 4 jaar met de 3310 rond, uit de jaren '00 komt dat ding. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn 3310 gaat er morgen ook eindelijk uit, werd tijd idd
|
||||
|
||||
![]() Oud maar super fijn.
Jammer dat de batterij zo snel leeg gaat als je al 4 jaar lang dezelfde hebt.... Heb hem al heel vaak laten vallen, heb ermee gegooid, heb gesmst terwijl ik onder de douche stond en dat ding doet het nog steeds! |
|
||||
|
||||
![]() Met de Nokia 6600 kan je ook bellen. Heel handig!!!
Een vriend van mij heeft ook zo'n ding met route 66 en die is er heel tevreden over.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JOH! ![]() haha bellen en smsen is het voornaamste natuurlijk..... Mailen is een leuke optie en foto's maken en filmen is altijd handig! Denk wel dat ik er schik mee zal hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAP ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb honger bietul!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb je het nog lang uitgehouden ![]() Smakelijk alvast!
|
||||
|
||||
![]() TNX!
Wordt paprikasoep, stokbroodje kruidenkaas met komkommer en een groente kroket, jammie! |
|
||||
|
||||
![]() Kan een mod hier even ingrijpen? 't gaat nu over eten... terwijl het met een telefoon begon.
|
||||
|
||||
![]() Ik wacht ff op de 6630 : wat uitgebreider dan deze en ik kan mijn abo nog niet verlengen helaas
Maar voornamelijk de Route 66 wat mijn keuze bepaald JeeWee : doet eens wat meer info erover hoe goed of slecht het werkt |
|
||||
|
||||
![]() [Jaloers mode on/]
Quote:
Ben jaloers ik heb een kaal bammetje met kaas en gemallen koe!!