![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja klopt is er 1.
|
||||
|
||||
![]() Staat ook al erg lang te koop.
Zit ook veel werk aan zo te zien... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zie reparatie rond de tankdop de nieuwe tuning trend ?
|
|
||||
|
||||
![]() Hadden die swallowtails toendertijd al een ruitenwisser achter of is dit geen orginele klep?
Zit wel heel erg veel werk aan, maar aan de andere kant als je 500-600 Euro geeft neem je hem misschien zo mee. Al is het maar voor wat onderdelen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet er dan alleen wel een uur of 5 voor rijden... enkele reis! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze staat er al zeker een maand of 3/4 op
Toen ik hem zag had hij er minder foto's op, Nu zie je dat er nog veel werk aan zit
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had net effe in folders gekeken (een hollandse, een engelse) wat ik heb van auto's van het 75er modeljaar, daar staat niks in over 'n ruitenwisser voor achteren, ook niet optioneel. De auto in de adv. is er een van 't 76er modeljaar, van dat modeljaar heb ik helaas geen folders, kan dus niet zeggen of die ruitenwisser achter oorspronkelijk op deze auto zat. Maar ik heb ook nog even in het register van de Golf 1 IG gekeken, en de filters daar ingesteld op Golf LS met 'n eerste toelating tussen 1975 en 1976, een enkele van het 76er modeljaar (herkenbaar aan de eerste 3 cijfers "176" van het chassisnummer) mét zwaluwstaart heeft daar wel 'n ruitenwisser achter: http://www.golf1-ig.de/service/regi...d=643&offset=5], een andere dan niet: http://www.golf1-ig.de/service/regi...d=714&offset=3]
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg maar gerust 2 tot 2.5 jaar. Die stond er al op toen ik op zoek was naar een golfje 1, en ik heb er toen 1 gekocht er ingevoerd op 13.08.2007. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() precies.. stond eerst nog met bumpers te koop..
|