![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 GTI Project.
Bestaat uit: Rollende Golf 1 Gti (‘83) Geheel strak gemaakt en gespoten. Kleur LS3Y van Seat. Alle roest en deukjes zijn verwijderd! Achterpaneel ingelast met kleine achterlichten (’74 t/m ’79) Nieuwe dorpel links (verder was de auto super hard) Motorsteun rechts verstevigd Onderstel: Supersport schroefset Schijfremmen voor + achter (gti) Motor: 2.0 16V ABF met 45er webbers Uitdraai aanwezig van 175.4pk en 198 Nm Spaghetti spruitstuk van supersprint Velgen: Porsche hackmesser 7j Hart zwart met gepolijste rand en Porsche logo Banden 165 50 15 met 6 a 7 mm profiel Verlichting: Heldere koplampen met kruis (nieuw) Rood Wit heldere achterlichten klein (nieuw) Chroomwerk: Tankdop (nieuw) Voorbumper (nieuw) Achterbumper (nieuw) Raamlijsten rondom (nieuw) Sierstrips rondom + Dorpel (nieuw) Kunstof spul: Grill (nieuw) Steenslagkapjes (nieuw) Bumperkapjes voor + achter (nieuw) Onderspoiler smal (nieuw) Interieur: Dashboard golf 1 compleet Vloerkleed Vw Sportstuur inclusief passende naaf 1 kuipstoel met slede grijs/zwart stof (nieuw) Raamwerk: Helder glas rondom Raamrubbers voor chroompees Verdere onderdelen: Radiateur Kabelboom Aandrijfassen Portiergrepen Sloten Alle schroefjes, boutjes, rubbertjes enz. Onderdelen die ontbreken: Achterbank Voorstoelen Voorruit Hemel Versnellingsbak De auto wordt gespoten en hoeft dan alleen nog maar opgebouwd te worden. Het was de bedoeling de auto geheel te maken zoals een ’78 model. De auto heeft zoals een kenner weet al genoeg geld gekost en gaat ook niet weg weinig! Auto hoeft ook niet weg alleen bij serieuze belangstelling!! Vraagprijs is: € 4800,- Ik weet dat dit niet goedkoop is maar het is maar een deel van wat ie mij gekost heeft! Deze auto is verder na wens af te maken! En weet ook dat je voor dit geld een kant en klare golf 1 koopt maar minder bijzonder als deze als ie af is en na smaak is! Er gaan geen onderdelen los weg!! Foto 1 is een voorbeeld foto Foto's: http://link.marktplaats.nl/250166466 Meer info Bel: 06-30360854 Vriendelijke Groeten, Vw Golf Last edited by nielsvwteam : 31-05-2009 at 11:19. |
|
|||
|
|||
![]() Heb je meer foto's? Eventueel van de onderdelen, velg, etc.
Dat mag naar pieter@teamibiza.nl. Bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() denk dat je telaat bent hij heeft em net naar zijn werk gebracht om te gaan spuiten.
|
|
|||
|
|||
![]() Ok,dat is jammer.
Blijft hij wel in de verkoop of dat niet?? |
|
||||
|
||||
![]() Leuk om te pronken met andermans foto zonder toestemming van de eigenaar en verwijzing in de tekst
![]()
|
|||
|
|||
![]() hij komt vast weer een keer tekoop. maar hij gaat em eerst helemaal zelf klaar maken, binnedoor is alles al in de kleur. volgende week spuit hij em aan de buitenkant compleet in de kleur. misschien als je goed geld bied dat je hem wel kunt kopen, maar denk het eigelijk niet.
|
|
||||
|
||||
![]() grappig, hem op 11-05 hier te koop zetten, en als er iemand op 14-05 reageerd word ie opeens al gespoten. hoe bedoel je wispelturig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey
Heb hem tekoop gezet omdat ik voor weinig een t1 kon kopen en dan van me zelf wist dat ik de golf niet af zou maken. De golf gaat volgende week geheel in de kleur. Hij is dat ook nog te koop alleen voor een andere prijs. ps. als er iemand problemen heeft met de foto pas ik hem vanzelfsprekend aan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je de foto zou willen verwijderen graag. Ik wil niet lastig doen, maar ik ken de eigenaar en hij is hier vast niet blij mee.. Verder wens ik jou succes met de verkoop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Om alles netjes en zonder gezeur te laten verlopen denk ik dat je die foto's inderdaad even moet aanpassen.
M.vrgt Peter |
|
|||
|
|||
![]() Wat voor kleur wordt het??
|
|
||||
|
||||
![]() Hey
Zal de foto zo wel ff verandere, geen probleem. Hij wordt rood/bruin metalic van seat. (kleurnr zo ff niet bij de hand) kleur komt niet zo veel voor maar staat super bij het chroomwerk. |
|
||||
|
||||
![]() Hey
Het kleurnr is LS3Y van Seat! Heb ook ff foto´s bij marktplaats gevoegd hoe die er nu bij staat. Gr Niels. |
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT! Mag Weg
|