![]() |
|
|||
|
|||
![]() Good day eem,
Ik had een poos terug de MkIII te koop gezet omdat ik voor men motorrijbewijs zou gaan. Ik kon geen 2 hobby's onderhouden en moest dus kiezen,of motor of auto. Maar om verschillende redenen ben ik gestopt met et rijbewijs en ben ik maar weer gezellig verder gegaan met de auto hobby :lol: Ik weet niet waarom maar mijn liefde voor de MkII wil maar niet verdwijnen dus maar gauw weer eentje aangeschaft. Zondag 15 febr. ben ik gaan kijken na een pikzwarte 1600 met 156xxx op de klok. Het was een goeie basis dus gekocht,dinsdag opgehaald. Op de terugweg wielen en schroefset mee genomen want dat zijn voor mij natuurlijk weer de grootste prioriteiten. Hulpveren ertussen uit gehaald,op zen laagst en eronder. Dit was te laag,kwam de garage niet eens meer uit,maar even een cm naarboven gedraaid dus en toen uit laten lijnen. De auto was bij aankoop helemaal origineel,incl trekhaak Dingen die er al aan gebeurd zijn, Trekhaak eraf 16inch 7j lemans imi's met 165-40 schroefset ruitenwisser en sproeier eraf nieuwe originele einddemper en voor de rest de auto een beetje toonbaar maken. Vrijdag of zaterdag komt er een nieuwe ashoes onder en nog even wat onderhoud doen. Dan kan et beginnen,heb al wat ideeen,aangezien dit een zwarte is lijkt me een goed plan om de boel af te steken met chroom klinken bumpers met chroom bies grill met chroom bies en logo misschien ook nog es chromen lijsten om de ramen Maar genoeg geluld,hier wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als er updates zijn zal ik die natuurlijk zo snel mogelijk posten 8) Last edited by Koele : 10-01-2010 at 12:58. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, hoelang ga je deze houden?
|
||||
|
||||
![]() Mooi Golfje! Zeker met die velgen, imitatie of niet.
|
||||
|
||||
![]() sjiek karretje
![]() zwarte achterlichten en wat chroom inderdaad ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi ding man!!!
|
|||
|
|||
![]() net golfje zo !!
maar waarom de hulp veren er tussen uit gaat hij niet laag genoeg met de veren ? gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding, geen chroom erop zetten, lekker zo houden!
|
|
|||
|
|||
![]() wordt weer een mooie mk2 de velgen staan hem goed.
|
||||
|
||||
![]() Lekker.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() Mooi golfje zo. Erg netjes. ![]() Last edited by Domi : 19-02-2009 at 10:35. |
|
||||
|
||||
![]() Chris bedoelt dat het mooie wielen zijn, ook al zijn het imi's....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies! Quote:
En nog eens precies! ![]() De auto doet me denken aan een G60 die een tijdje geleden op MP te koop stond. Die was ook laag en zwart met dunne bumpers. 't Zag d'r echt gaaf uit, net als deze. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes gerben waar haal je die auto,s toch vandaan.
Echt nette auto. |
|
||||
|
||||
![]() zeker GEEN chrome erop .. voor de rest een leuke kar inderdaad!
|
||||
|
||||
![]() mooi juist alles donker.
|
|
||||
|
||||
![]() wit/rode achterlichten erin (niet van die kijk eens door mijn plastic heen dan zie je mijn lampje zitten rommel).
Verder tof karretje met die hoepels. Ik zou er voor kiezen om de auto wat meer pit te geven ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo zie je maar weer, setje dikke wielen, schroefset en klaar!
Dik strijkijzer!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ori verlichting erin houden
|
||||
|
||||
![]() Idd, en een grille zonder verstralers en zonder rode rand.
|
|
|||
|
|||
![]() vette car
![]() |