![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() vraagje...
er zit aan de voorkant van de motor (PF) een koelwaterflens met 2 schakelaars erin, een donkerblauwe en een zwarte. allebei temperatuurzenders, die blauwe haal ik los als de motor nog koud is en stationair loopt en dan loopt hij iets minder goed. maar als ik die zwarte loskoppel geeft de motor helemaal geen reactie. hoort dat zo? of treedt die pas in werking als de motor warm is?
__________________
Always VW |
#2
|
||||
|
||||
![]() één sensor is voor de aansturing van de injectie (regelapparaat), die heb ik ooit eens kapot gehad van bij m'n golf 2, (als ik me niet vergis de onderste) toen liep hij echt hééél slecht, er viel dus ook niet meer mee te rijden omdat hij véél te rijk stond. alleen maar veel zwarte rook uit de uitlaat. ik weet alleen dat ik me daar toen nog suf naar gezocht heb.
__________________
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zoek me ook al suf naar het probleem, want als de blok koud is loopt hij heel beroerd maar dat is snel afgelopen zodra hij de olie temperatuur aangeeft op de MFA. de bougies zijn net nieuw maar onderhand ook zwart omdat hij te rijk is. ik blijf zoeken. help!
__________________
Always VW |
#4
|
||||
|
||||
![]() Zwarte stekker en sensor zijn alleen voor de watertemperatuurmeter op je dashboard, totaal onbelangrijk dus. De blauwe geeft het temperatuursignaal naar de ECU.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |