![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal mijn golfje ook maar even posten.
Ik heb hem van me broer overgekocht, die heeft hem ongeveer een jaar gehad. En toen moet hij voor de apk. Dus ik heb me oom opgebeld en daar kon hij wel in de werkplaats staan. Toen nog een paar maten erbij gehaald en klaar. Nieuwe schokdempers erop gezet, 2 nieuwe remcilinders en nog wat kleinere dingetjes. Zo was hij eerst: ![]() En nu zo: ![]() ![]() ![]() En toen gingen we een stukje rijden... Eerst ging alles goed, totdat we op een klinkerweg kwamen. We schaafden aan, en niet zo'n beetje ook. ![]() ![]() Dus nou gaat hij voor nog een beetje omhoog. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb meer stickers nodig. ![]() Heb inmiddels de bumpers wat netter gemaakt. ![]() Gr. |
|
||||
|
||||
![]() Die velgen zijn nu dus nog grotere forumhoeren geworden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding!
|
|
||||
|
||||
![]() Pedobear is watching you!!!!
Nette MKII, maar omhoog schroeven gaat niet, gaat een schroefset kapot van ![]()
|
||||
|
||||
![]() gewoon blijven schaven.... houdt vanzelf op
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke wieltjes!
|
|
|||
|
|||
![]() Hij staat er nu bij zoals op de laatste foto.
![]() En schaven doet hij nogsteets wel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan kan je weer lager ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding!
Kan me herinneren dat ik ooit eens een photoshopje voor je gemaakt had hoe het eruit zou zien als je hem zou verlagen ![]()
|
|||
|
|||
![]() lol, ja klopt.
Nu hoeft er gelukkig geen photoshop meer aan te pas komen. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum, gave wagen, en idd leuke wielen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit zo, mooie velgen idd.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() Nice bakkie!
|
||||
|
||||
![]() Hmm..kweet t niet. Die booskijkers en de stickers verpesten hem nogal vind ik.
|