![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze mijn ''nieuwe'' auto even voorstellen:
- Golf 2 automatic - Compleet USA uitgevoerd: o.a. Westmoreland front, US bumpers, spiegels met tekst! :tu: - CultSociety lijst - Porsche Winterfelgen (wit) op 165/40 16 - Staat nu op air (en die wilde hij houden helaas!) maar gaat op een schroefset! - Helaas wel 2 kleine minpuntjes, putje rechtsachter wielrand en kras(je) op de linkerdeur. - Maar goed tis geen nieuwe! ![]() Genoeg geluld! :mrgreen: Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Wensen: - Happich monteren --------> zaterdag ophalen ![]() - MHW wit/rood (niet helder) -------------> zijn al opgestuurd waarschijnlijk! ![]() Comments mag!
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() Last edited by gti-er : 20-09-2010 at 16:47. |
|
||||
|
||||
![]() Hoef je je weer niet in te schamen!
|
|
|||
|
|||
![]() Die rood/witte had ik achterwege gelaten.
Tom heeft ook een Alpine weisse MK2 en daar hebben mijn MHW's een tijd in gezeten, maar hij heeft nu de gewone Golf lampen gemonteerd met het oranje vakje erin. Staat een stuk dikker! ![]() Voor de rest een super dikke MK2 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Staat het kenteken nu in het raam ??
Dat wordt leuk als je eigen kenteken er straks op komt.. Mooie auto Salih ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooie 2. En die witte Porsches staan 'm prima!
|
||||
|
||||
![]() Hier gaan de MHW'tjes dus in komen!
![]() (Und ja, ze zijn vandaag verstuurd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() gave wage!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Dik!
|
||||
|
||||
![]() dikke auto weer
![]() maar zou idd ook geen rood/wit monteren.....
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding! Ik zou USA-achterlichten monteren, maar MHW zal ook niet misstaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak Salih
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice.....
Deze achterlichten zijn beter dan de wit/rode. Heb je MKIII ook nog?
|
||||
|
||||
![]() Wat een mooie mk2, top
|
|
|||
|
|||
![]() Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, toch weer een II !
Dikke auto, heb hem op mivw eens goed bekeken en een aantal foto's van gemaakt (die ik helaas niet meer heb) maar dit is echt weer een hele mooie. |
|
|||
|
|||
![]() @ Riendert : Thnx man ga ik zeker ook niet doen!
![]() @ Bobby : Thnx man! Komt wel goed met de achterlichten, heb nu de rood/witte versie, de GTI's en dan misschien nog op zoek naar US achterlichten. Kan in ieder geval wat aantal kanten op! ![]() @ Jacky : ![]() ![]() @ breadfan : Thnx man! Die witte Porsches staan ook zeker goed. En ze blijven ook voorlopig! ![]() ![]() @ C1Rob : ![]() ![]() @ Arnaud : Hier komen ze idd op, kijken hoe het staat. Ga er persoonlijk niet teveel aan doen! Alleen de kleine dingen! (en mooi man dat ze morgen bij mij zijn! ![]() @ vd Wal : ![]() @ ErwinZ : ![]() ![]() @ De Pul : Thnx man! En ik ga zeker ook op zoek naar de US versie dus komt helemaal goed! ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ kiwi-gti :
![]() ![]() @ Nigel : Thnx man! Heb je de Cor al gezien in de PVW! ![]() @ Lars : Thnx man, maar deze achterlichten zijn heel slecht gespoten! Dus vandaar dat de andere er in komen! ![]() ![]() @ golf3freak : ![]() @ Jan : Ja Jan, zo is het maar net ben ercht super tevreden met deze! Dus even invoeren en gaan met de Mk2! Jammer dat je foto's niet meer heb! ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie wagen man!
|
||||
|
||||
![]() vet!! dikke mk2 hoor, blijven toch de mooiste waterkokers, hoe lang blijft ie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Friemul Piemul
![]() ![]()