![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
ik heb hier een golf 2 . 13 i ,,van 1989 , als motor warm is gaat hij wat vreemt lopen , en met temp in midden wil hij dan niet meer starten , we hebben blauwe temp sensor vervangen maar geen resultaat , hij loopt dan heel laag toerental , trekken we blauwe los gaat toeren wat omhoog en blijft dan lopen , wie heeft dit vaker gehad en kan mij vertellen wat oorzaak is ,, vrgr gooigolf ..motorcode zoek ik even op .. |
#2
|
||||
|
||||
![]() 1.3 injectie? dat zal ene NZ zijn.
ligt het niet aan vacuum slangetjes?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
||||
|
||||
![]() hallo volges mij niet nz ..
tis typje ouder ,, vacuum is goed vrgr gooi Last edited by gooigolf : 14-01-2010 at 22:04. |
#4
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
heb beetje vordering .. lag een vacuum slang los onder inlaat ,, erop gezet lopt wel beter nu .. maar als hij warm is en je zet hem aff dan wil hij niet meer starten ,, iemand nog idee,en ,, ecu mischien , vrgr gooigolf . |
#5
|
|||
|
|||
![]() Als het een 1.3 injectie van 1989 is, dan zal het toch een NZ zijn.
Bij lostrekken van de blauwe stekker gaat hij idd wel lopen, want dan schakelt de regelaar in de noodloop. De regelaar regelt de inspuiting nu dus blijkbaar verkeerd af. Ik zou toch nog een keer alle vacuumslangen nakijken op valse lucht, vooral die naar de brandstofdrukregelaar toe, en de carterontluchting (valse lucht na de LHM). Is de CO verder wel goed afgesteld (of hoog verbruik, onregelmatig lopen)? Gr, Johan. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo .. ik heb idd een vacuum lekage gevonden , hij loopt nu netje,s maar als hij warm is wil hij niet meer starten , dus er is nog een prob aanwezig . en ben er nog niet uit welke ,, ga vanmidag eens een ecu wissel proberen , en ondsteking eens wat bij regelen ,, vrgr gooigolf en was idd een nz . ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Dit heb ik met mn 16V wel eens gehad, maar toen ging het over bij het afstellen van CO. Bij warme motor heb je al die aanrijkingen niet en als het CO wat te schraal staat, dan wil hij slecht starten. Bij koud krijgt hij dan wat extra en dat is net genoeg.
Verhaal over noodloop is idd waar! |
#8
|
||||
|
||||
![]() hallo oke ..
maar is co nz te regelen .. wat hij wel had dat hij wat openeer kwakelde , was net off hij vanchoke wou maar dat niet kon ,heb ondsteking beetje verandert , toen was dat over .start koud perfekt maar als hij warm is dan vertikt hij het , en vont losse slang.die kwam onder de inlaat weg zat met een t stuk . ga nog eens wat proberen als iemand nog iedee.en heeft zijn ze welkom . vrgr gooigolf .. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Werkt de dichtstand schakelaar dan wel goed genoeg. Wanneer ik mn voet op het pedaal laat rusten, komt de schakelaar los zonder dat ik echt gas geef en dan gaat de motor ook jojoen
|
#10
|
||||
|
||||
![]() hallo zal dat even controleren ,,
mischien de kabel wel te strak ,, vrgr gooigolf ,, |
#11
|
||||
|
||||
![]() hallo
prob lijkt opgelost ,, sileconen kabels das was het probleem . vrgr gooigolf , |
#12
|
|||
|
|||
![]() Goed om te horen!!!
Succes! |