![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben op zoek naar de onderstaande sticker voor op de achterklep van een MK2:
![]() Alleen dan de variant ZONDER! gaten voor de wisser en sproeier! Weet dat ruuds vw shop ze heeft, maar €99 voor een sticker vind ik belachelijk veel geld.
|
|||
|
|||
![]() Laat die wisser toch zitten man oogt net zo mooi.......
toch wel fijn he weer 4 cilinders he? Last edited by vento tdi : 24-01-2010 at 19:47. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de mijne iets van een 30€ betaald ma da is wel 1 met de gaten.
Komt ook van Wobshop. Ben er heel content van. Goede verzending en vriendlijke service. ![]() Zonder gaten nog ni tegen gekomen. Mss een speciaalzaak in het maken van stickers?? Grtz JEl
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die waren origineel VW, eerste produktie. Nu ben ik daar doorheen en heb ik origineel VW naproduktie voor 39,=. Is echter wel net als origineel met gaten. Groetjes Ruud
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een complete kit voor mk2 hier besteld:
http://www.volkswagenstickers.co.uk...md=search&cat=8 Super kwaliteit, en leverbaar zonder stickergat. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wacht nu eerst even af, kan misgien een half strakke klep kopen. Zoniet, m'n broer maar even vragen of ik de visa kan lenen, bestel ik hem daar wel.