![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop wegens aanschaf Golf III TDI:
Golf III 1.6 1995 Km. stand = 225.223 ( total staat nog in beeld, dus teller is nog NIET gereset bij 300.000 ) APK Feb. 2010 Distributie moet vervangen worden bij ongeveer 240.000 km. Stuurbekrachtiging. Trekhaak. Op 03-10-2009 nog een kleine beurt gedaan ( olie, filter en bougies ) In september 2009 heb ik nieuwe remschijven en remblokken gemonteerd. Auto rijdt zeer zuinig, gem. over de laatste 10.000 km. 1:14,6 gereden. Wegenbelasting kost 92 euro per kwartaal Verzekering betaal ik zelf 3 tientjes per maand, ter indicatie. De foto's: ![]() Olie wat hier op de grond ligt is absoluut niet van mijn wagen!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De lak is niet meer supermooi, het is een echte gebruikswagen. Vraagprijs is 1000, maar een goed bod is altijd welkom. Vragen? Stel ze hier, op 0628430444 of via Webmaster@E30Fansite.nl Grtz Tim |
|
|||
|
|||
![]() Niet geheel onbelangrijk, is te bezichtigen in Kerkrade, Roermond of Neer. Ik ben elke dag in roermond en 1 a 2 keer per week in Neer, dus ook voor de midden- en noord-limburgers interressant
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de TDI al thuis staan, dus deze 1.6 CL mag er voor een mooi bod uit!
Ik heb ook even mijn benzineverbruik online gezet, zodat je kunt zien dat dit een echte zuinigerd is! http://fotos.e30fansite.nl/BenzineverbruikGolf.xls |
|
|||
|
|||
![]() 900 euro iemand??
|
|
|||
|
|||
![]() ik kreeg gister deze letterlijk overgetypte sms:
Quote:
Daar ga je toch nog niet eens op reageren of wel? Ik mocht van mn vriendin geen 1100 euro terugsturen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() knap dat je überhaupt begreep wat hij wilde..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb ik ook met de tdi die ik te koop heb staan, maar is een iets ander dialect meestal...
|
|
|||
|
|||
![]() triest zijn die gasten... waarschijnlijk wil ie hem voor 400 euro hebben...
|
|
|||
|
|||
![]() Welke gasten?
(Zat zelf ook al aan de helft van 1000 te denken gezien de economische tijden...)
|
||||
|
||||
![]() Hey nog meer mensen van de e30 fansite!
DaanM335i hiero! Suc6 met de verkoop
|
|||
|
|||
![]() @polodee, so what, ik heb er zelf ook 1000 voor betaald, waar zou iemand anders dat niet kunnen alleen maar omdat er economische crisis is waar de meeste particulier helemaal geen last van heeft...
1000 euro hoef ik er ook niet voor, maar 800 euro moet ik er toch wel voor kunnen krijgen... @Daan, heej bekende ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand interesse hier?? Leuke daily
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En nog altijd te koop, vraagprijs 900 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop... Begint langzaam in de weg te staan met 3 auto's voor de deur
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schopje...
|
|
|||
|
|||
![]() Echt niemand interesse, wat is er mis met deze wagen???
|
|
|||
|
|||
![]() eys
heb je hem nog te koop staan? groet |
|
|||
|
|||
![]() jah is nog altijd te koop
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En nogmaals een schopje, kreng wil maar niet verkocht worden haha
Nog niet eens iemand die er op reageerd... ik snap het echt niet, wat is er toch mis met die wagen dat ie blijkbaar zo erg afschrikt... |
|
|||
|
|||
![]() en nog steeds te koop...
|