![]() |
|
|||
|
|||
![]() heeft iemand ooit al de holtes achter klinken dicht gewerkt?
foto's van? liefst op ne 4-deurs eventueel foto's van hoe je het gedaan hebt? alvast bedankt steve |
|
||||
|
||||
![]() Heb het een paar jaar terug al eens gezien is een Oranje MKII uit de U.S.
Heb er een foto van maar niet op deze pc bale. Volgens mij staat ie ook in het Dikke MkII topic.
|
||||
|
||||
![]() Huh... wat bedoel je nou precies dan?
De holtes achter de deurgrepen? Met andere woorden het 'cleanen' of 'shaven' van de handgrepen...??? Dat is toch niet zo bijzonder (meer)... 'K zal 't wel verkeerd begrijpen vermoed ik... |
|
||||
|
||||
![]() Oh wacht... alleen de holtes, en dan de handgrepen laten zitten bedoel je???
Dat is wel vrij uniek denk ik ja! |
|
||||
|
||||
![]() iemand die ik ken heeft dat met zijn golf 4 gedaan. Hoe en wat precies weet ik niet maar heb wel 2 foto's
![]() ![]() Zo krijg je een beetje een idee hoe het er uit ziet. Gr Thijs
|
||||
|
||||
![]() Dat toch niet zo moeilijk. Slijpt de holte eruit, en last een strak stukje metaal erin. Alleen laat je de gaten van de handgreep zitten..
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry, maar ik vind dat afshuwelijk uitzien, en lijkt me ook vreselijk onpractisch als ik het zo bekijk. Daar pas je toch nooit met je hand tussen...?
|
||||
|
||||
![]() Hmm, iig practischer als helemaal shaven.
|
|
||||
|
||||
![]() Had het ook op m'n eerste MKII, was zoals brood fanaat zegt, totaal niet pratisch:
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er niet zo kapot van als ik dit zo zie maarja ieder zn smaak
en veel kans op krasjes bij de deurgrepen, lijkt mij niet handig |
|
|||
|
|||
![]() merci voor de link
die heeft da wel raar gedaan heeft een rechte plaat in de gat gelast met een gebogen vlak het gat van een mk3 ligen deels in de lijn/hoek van de deuren bij mij komt er een openings-systeem in , die de meeste gebruiken in deuren zonder klinken. zo heb ik geen krassen bij de klinken, en geen problemen bij de keuring hier in belgie Last edited by racers_elite : 01-02-2010 at 23:40. |