![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal
Zo af en toe kom ik hier wel eens langs om wat informatie te zoeken over allerlei dingen. Ik dacht laat ik me maar eens voorstellen ![]() Ik zit ook op vwforum, cleaned, poloforum.. en nu dus ook hier! Hier de Auto: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tips and Comments are welcome! ![]() Last edited by GijsK : 15-12-2008 at 20:48. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen
![]() Veel plezier op het forum ![]() Gr Jaapie |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Polo, en mooie naam
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom mooi polo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen. welkom
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom , mooie auto en mooie fotos .
Succes. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, mooi om te zien dat je in principe weinig aan een auto hoeft te doen om een mooi resultaat te krijgen! Zeer dikke polo!
Groetjes Marten |
|
|||
|
|||
![]() hey allemaal, bedankt voor de goede reacties
![]() Martez inderdaad.. schroefset en velgen zijn al heel veel bij een polo als deze.. maar hier gaat het zeker niet bij blijven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie kar hoor
|
||||
|
||||
![]() Schon bakkie
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt mensen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat ga je nog doen? Mooie auto zo hoor!
|
|||
|
|||
![]() halfcleane achterklep, dwz het logo eruit
![]() tankklepje nog cleanen ![]() en bbs rm of iets anders sjieks! verder zal er inderdaad nie veel meer gebeuren.. misschine nog een engelse spiegel.. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat goed
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagen, bbsen staan hem goed !
|
|||
|
|||
![]() bedankt leu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi karretje, wie heeft er gezegd dat een kasteelheer een dure bak moet rijden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha, dat was in duitsland.. er was alleen een oud tuinmannetje aanwezig, maar even gevraagd of ik het landgoed op mocht op foto's te maken, achteraf keek hij me raar aan dat ik foto's van de auto maakte inplaats van foto's van het landgoed
![]() |