![]() |
|
|||
|
|||
![]() www.car-secure.nl iemand hier ervaring mee en is het wat?
zit aan deze te denken:alarm nr.192 Code:
mvg, Tim. Last edited by VeeDubber : 28-03-2010 at 09:12. |
|
||||
|
||||
![]() Gezien de prijs lijkt het mij niet echt super
![]() Als je er vanuit gaat dat je voor een Clifford Klass III zo maar eens 500 euro kwijt bent.. Ontopic: Nee geen ervaring mee.
|
|||
|
|||
![]() Okay, heb nu een Camco (welke er al in zat overigens), ook geen super spul maar volstond wel goed.
Begon nu te kloten DUS of fixen OF vervangen en aangezien Camco failliet is lijkt het me op zich ook weinig zinvol om het te repareren... maar ik had er verder eigenlijk niks over te klagen. Vandaar... |
|
|||
|
|||
![]() Waarom denk je dat camco failliet is gegaan?
En waarom clifford al jaren lang een sterk merk is ? een clifford die goed ingebouwd word heb je geen problemen mee Maar het prijs verschil is natuurlijk enorm maar dat heeft vooral met de materiaal keuze te maken en product bescherming
|
|||
|
|||
![]() Correct (Dat Clifford een sterk merk is)
Maar goed een faillissement kan ook andere oorzaken hebben natuurlijk, veel alarms worden ook heel knullig ingebouwd en dat lopen zeiken dat het aan het alarm ligt. Een goed alarm staat en valt ook met de manier van inbouw, uiteraard is het wel een en-en situatie natuurlijk. (Camco zou ook niet mijn 1e keus zijn geweest, zat er al in, heb er verder nooit problemen mee gehad overigens) Wel bedankt voor de Clifford opmerking overigens, die had ik zo even vergeten, ook even naar geïnformeerd in elk geval. Ik moet zeggen dat er via via nog geen bedroevende geluiden zijn binnen gekomen betreffende Car Secure overigens. |
|
|||
|
|||
![]() Graag gedaan
Ik heb zelf jaren lang clifford systemen ingebouwd en ben er zelfs nog steeds dealer van Als ik een cliff inbouw dan durf ik op een paar kleine uitzonderingen na levens lange garantie te bieden zolang jij de eigenaar bent van de auto Dat krijg je niet op een welk ander systeem dan ook En de uitzonderingen zijn Batterijen handzenders (gebruiks onderhevig) Motorkap schakelaars (gaan vaak maar 3 jaar mee maar heb ik mooie goede vervangers voor) En de sirene omdat daar een batterij in zit Maar een ding begin ik niet aan en dat is afstand start op auto's met transponder Op een enkeling na Clifford heeft een mooi pager alarm genaamd viper En is zelfs gecertificeerd in te bouwen Maar ik dwaal af hahaha als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag