![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze verkoop ik nog tal van onderdelen zodat ik nog verder kan met men projectje ,,
inruil met golf 1 onderdelen mogenlijk , eventueel opleg van mijn kant , ik zoek nog een hele lijst dus u weet maar nooit ![]() ik bied aan :: - 1 karmann kit 250 € - 3 verwarmingbakken golf 1 10€ stuk - 2 dashbords ,prijs hangt er vanaf wat je er nog in wilt - deuren golf cabrio links 40€ rechts 20 €( deukje ) - compleet cabrio interieur goede staat , helemaal compleet 200 € - golf 1 motor 1600 automatique 150 € ook apart te koop - golf 1 1800 motor voor onderdelen , is niet meer compleet 30€ - golf 1 staal , matige staat 50 € ( 3goede banden 1 lek ) - kofferklep golf 1 waar een caddy klep ingewerkt is , nog af te werke 30 € - kofferklep golf 1 cabrio 25€ - zijruiten set golf cabrio 40 € - rood witte kleine achterlichten ( klein hoekje af zie je niet gemonteerd ) 25 € - motorkap golf 1 30 € - kleine achterlichten golf 1 30€ - lege carosserie belgische papieren 1991 100 € kever ; - 2 carosserie's met werk aan ,, mogen aan heeele mooie lage prijs omdat ze hard in de weg staan >> vraag voor meer info - kever chassis met werk - 2 nieuwe chassis platen oude type 150 € - air shoks , funtioneert als air ride 300 € - 1 orginele velg + band 4 gats , 15 € - 2achter schermen , deuken in 5 € stuk - kofferklep 30 € - voorklep 20 € - kilometer teller 5 € - versnellingsbak compleet met pendelassen , trommels enz. 150€ ... .. ik vergeet wss een heel deel dus iets nodig , vraag maar gerust bieden mag , beledigen niet FOTO'S KOMEN MAANDAG ,, ben helaas enkel thuis als het al donker is onderdelen af te halen in heist op den berg belgie ,, eventueel wel in mol ook te leveren tege vergoeding van de diesel ![]() en zoals ik al zij , ik heb nog veel onderdelen nodig dus contacteer me gerust grtz via hier > s'avonds reactie via mail > jellekevda@hotmail.com > smorgens , smiddags en savons reactie via pb > s'avonds reactie via sms > sms only !! > direct reactie > 0477 43 70 92 ![]()
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 03-03-2010 at 21:58. |