![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() er zijn bij mij een aantal doppen uit dit komt omdat het er omheen begint te roesten, ik ben voornemens om deze gaten dicht te gaan lassen. Is dit verstandig of moet ik die doppen als het kan liever terugplaatsen?
plaats morgen wel ff wat pics ziet er echt slecht uit vooral aan de bestuurderszijde
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() gewoon dichtlassen,maakt niks uit.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
![]() iemand dit ook al eens gehad? ik heb het complete interieur eruit gehaald en ga direct alle slechte plekken aanpakken
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() ja, ik....
![]() kijk ook even bij de vloer waar die tegen de dorpel aan zit zegmaar,daar begint ie waarschijnlijk ook.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
![]() nee alleen aan de passagierszijde voor is ie wel erg nat dit snap ik eigenlijk niet ik heb de dop van de waterafvoer van de clima er niet op mischien ligt het hieraan
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hetzelfde probleem, bij mij is het achterin aan de bijrijders-kant. Die dop is er gewoon uitgerot, valt me tegen de kwaliteit van de Golf 3 op dit vlak, mijn Mk2 Golf was toch minder rot toen ik die wegdeed, juist vanwege de roest...
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
golfjes 3 zijn meestal rot, golfjes 2 zijn veel minder erg qua roest..
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs ![]() 1999 Transporter 2.5TDI |
#8
|
||||
|
||||
![]() die doppen is echt een waardeloos systeem ik heb er vandaag 7 uitgehaald en dichtgelast ze gaan allemaal rotten als je dit hebt had ik ze er allemaal uitgehaald doe ik ook denk ik, vanavond alvast beginnen te schuren van de lasnaden en de roest en morgen in de roestwerende primer zal morgen ofzo ff wat pics plaatsen
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ook gehad met de vento, alle doppen eruit gerot, nieuwe plaatjes erin lassen en klaar..
|
#11
|
||||
|
||||
![]() wat voor primer heb je eerst gepakt? ik dacht eerst aan rx5 maar dat droogt zo langzaam
ik moet ook nog kijken naar de afvoer van de clima volgens mij loopt het condenswater in de auto ff verlengen denk ik met een slang ofzo kun je alleen zo slecht bij komen, is ook allemaal al opervlakte roest.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() ik heb toen alle oppervlakteroest weggeschuurd en de plaatjes en kale plekken in de zinkspray en daarna in de hammerite gezet..
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#13
|
||||
|
||||
![]() das idd ook wel een oplossing aangezien dit ook nog wel eens vochtig word als je met je sneeuwschoenen in de auto moet.
het is al met al wel veel werk interieur moet er ook nog weer in (gelijk maar ff in het ledervet zetten) is die zinkspray ook roestwerend? het mooie van die roestwerende primer (rode) dat als het nog eens iets vochtig word het niet direct begint te roesten.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() tot op zekere hoogte is het idd roestwerend,je zal het alleen wel af moeten werken
![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#15
|
||||
|
||||
![]() dat is ook de bedoeling ik heb al een pot bitumen voor de bodem gehaald, nog wel ff zorgen dat ik geen condenswater van de clima meer in de auto krijg dan moet het goedgaan.
het grootste probleem met het lassen was he verschil in plaatdikte omdat overal al vrij veel corrosie aan zat en de lastige vormen van de gaten en die onderlaag op de bodem (brand als een gek) maar het is allemaal gelukt. morgen de vliegroest aanpakken en overmorgen hoplijk weer afmonteren
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() komt best goed dus,de clima hoort gewoon door het schutbord af te voeren toch?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#17
|
||||
|
||||
![]() jup maar pijpje komt amper buiten de auto en die stop die er in hoort past net niet (heb ik achteraf ingebouwd en gat is eigenlijk net iets te klein) ik denk dat de rijwind de condens de auto inblaast en dus in de bekleding trekt en dit droogt erg slecht
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |