![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey peeps,
Weet iemand hoe je je achterruitwisser liggend i.p.v staand op de achterruit monteerd? Ik zie bij sommige MkIItjes de wisser liggen.. Lijkt mij ook wel wat! ![]() Grts! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gewoon eraf halen (sleutel 13 of ratel met dop 13) en zo weer monteren zoals je het zelf wilt, en daarna de zekering van de achterwisser eruit trekken
![]()
|
||||
|
||||
![]() hehehe dat kan ook
|
|
||||
|
||||
![]() leg de wisser ook niet te laag, anders ramt de wisser de sproeier los, dan loopt regenwater via de sproeier de achter klep in.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sinan.. zou je de foto's hier in het album kunnen uploaden. dan gooi ik hem meteen de werkplaats in.. Perfecte uitleg.
|
||||
|
||||
![]() Tof , dit zocht ik net .
Morgen eens klaar spelen . En hoe zit dat met de sproeier ? deze sproeit nu toch een tijdje tege de arm aan ..? |
|
||||
|
||||
![]() Hmm ik wist niet dat het niet normaal was dat de wisser liggend was :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor de sproeier daadwerkelijk water op de ruit sproeit is de wisser al een keer heen en weer geweest ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze is geupdate dankzij de hulp in dit topic... ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig tjaap
|