![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben al zeer lang zoet met alle games uit de Gran Turismo series (online competities etc etc) En wacht dus met spanning af tot GT4 uitkomt (release staat nu op 9 maart 2005), en afgelopen dinsdag was het zover Azie. Gt4 is daar uitgekomen, en met een aantal screenshots zullen meerderen van ons zeer blij zijn!
Zie hier een Golf 1 Gti op de Nurburgring! verder heb je aan vw's nog de: kever 1100 ('4) Karmann Ghia ('68) Golf R32 Golf V GTi Bora V6 4motion Polo Gti Lupo Gti Nardo Concept e er kunnen misschien nog een paar bijkomen, maar nog niemand heeft alle autos geunlocked. Het totaal bekende autos staat nu op ruim 600! ik kan niet wachten!!
|
||||
|
||||
![]() Spel moet ik hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat vind ik zeker supervet !!!
Kan niet wachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat komt ook bij mij in het schap!
|
||||
|
||||
![]() Spel moet ik ook hebben (oh ja, ook nog ff een Ps2 :p)
|
|
||||
|
||||
![]() spel komt er bij zekersteweten ook, alleen nog ff een nieuwe ps2 aanschaffen, de mijnes heeft vandeweek de geest gegeven
![]()
|
||||
|
||||
![]() komt dat spel er ook voor de xbox???
lijkt me een super spel!!!
|
||||
|
||||
![]() vet ja!
|
||||
|
||||
![]() neej komt niet voor de Xbox, dit is zown spel wat alleen voor Sony gemaakt word, net als Halo voor de Xbox
|
||||
|
||||
![]() Ik heb GT4 prologue, de engine is heel vet, vol onderstuurd door de bocht als je vol gas geeft bijvoorbeeld, heel realistisch.
Golf 1 GTI ziet er heel mooi uit! Kijken hoe we die kunnen tunen.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een DFP is het helemaal super ![]() ![]() dikke pret, stuurtje heeft 900 graden rotatie ![]() vooral driften met de M5 is een bijzondere opgave ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kost dat?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
€149.95 bij de betere Gameshop ![]()