![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik was vandaag aan het kijken om mijn brandstoflek op te lossen.
Het lek zat aan de gashevel. Ik heb de gashevel gemarkeerd waar die stond volgens de markeringen en de gleuf van dat ding dat in die messing bus zit. Ik heb dat o-ringetje vernieuwd van dat ding. Na alles terug gemonteerd te hebben wilde hij niet meer aanslaan. Ik heb dan die veer van onder de gashevel eruit gehaald en de gashevel iets verder gezet. Dan sloeg de motor wel aan maar veel te traag. Zodra ik wat meer gas haf liep hij zelf hoger en hoger op in toeren. Wat heb ik verkeerd gedaan?
__________________
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 |
#2
|
||||
|
||||
![]() gashendel 1 tand te strak gezet
![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dan moet hij toch in een andere positie staan dan ik hem gemarkeerd heb?
Als ik de gashender eraf neem en ik draai een klein beetje aan dat pennetje doet hij dat ook hoor. Hij begint gewoon hoger en hoger te draaien ![]()
__________________
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 |
#4
|
||||
|
||||
![]() heb je het veertje wel weer op de goede volgorde in elkaar gehaakt dan?
en anders staat ie toch echt te strak,zo'n pomp is geen rocketscience....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Stukje afstelling, of de govenor niet goed terug geplaatst
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#6
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de pomp terug open gedaan omdat het messing busje iets hoger moet zitten.
Ik monteer alles terug en hij slaat redelijk vlug aan ![]() Ik had wel die bout afgebroken die van de turbo naar je lda gaat afgebroken. Deze heb ik vervangen door een exemplaar van een wastgate van een 1.6 hdi motor ![]() De lda kegel heb ik nu ook maar naar de meest steile kant gedraaid. Hij rijd terug fijn maar wel een beetje meer roeten. Ik denk dat dit komt omdat die stelschroef iets te ver ingedraaid is voor je brandstof te regelen. Stationair loopt hij nu 1100 toeren. Morgen nog wat bijdraaien en hopelijk blijven de lekjes en rare euvels dan weg ![]() Toch bedankt voor de hulp iedereen.
__________________
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 |