![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Nu dus de Golf 3 GTI deze week mee en valt me op dat de kachel koud blijft.
Motortemp is goed. Alle slangen onder de kap zijn gewoon normaal warm/heet. Ook beide slangen die naar binnen gaan. Dus niet dat 1 koud is. Beide slangen van de radiateur zijn ook gewoon warm/heet. Is de waterpomp op het blok gemaakt om maar 1 kant op te draaien??? Dus als de multieriem boven of onderlangs loopt maakt niet uit??? Als ik bv even met de auto stil sta dan merk ik wel dat de kachel iets warmer word. Maar niet bijster veel. Wie o wie???? |
#2
|
||||
|
||||
![]() Afdichting op de kachelkleppen niet meer goed? Dan stroomt er bij het rijden nog steeds koude buitenlucht bij de warme lucht en wordt het niet warm.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Hij blaast ook gewoon koude lucht als ik stil sta. Nouja een beetje lauwig dan.
Misschien toch een idee om een thermostaat even te vervangen. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Euhh......Probleem is gevonden
![]() ![]() De multie-riem liep verkeerd over de rollen heen. Hij moest met de ribbelkant over de waterpomp gaan en ik had hem (zoals hij ook al zat ![]() Hij zat dus bovenlang met de rug op de rol maar hij moest onderlangs met de ribbels op de rol. Dus voor niks een week in een koude auto gereden ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Heb ik ook ooit eens gehad, vanalles vervangen, bleek het aan de draairichting van de waterpomp te liggen
![]() Ging de motor niet aan de kook als je stilstond??
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Nee, motor ging niet aan de kook. Hij zoop wel erg veel afgelopen week
![]() Nu werkt het weer goed. |
#7
|
||||
|
||||
![]() waarom zuipt die zoveel dan???
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Niet goed kunnen ontluchten ivm verkeerd draaiende waterpomp?
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() |