![]() |
|
||||
|
||||
![]() binnen enkele dagen de apk keuring. heb alles gecontroleerd. nu alleen nog de linker achter motorsteun bij de versnellingsbak. heeft iemand er 1 voor mij liggen? het gaat om een gti 1.8 8v
Always VW Last edited by AZRAIL : 23-12-2004 at 03:49. |
|
||||
|
||||
![]() kun je toch gewoon bij de brezan halen ofzo? zo duur zijn die dingen nie volgens mij en dan hab je gelijk een goeie
|
|
||||
|
||||
![]() demper met olie gevuld?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
70 euro bij de brezan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar hij lekt olie. daarom een nieuwe
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel vaker gehoord dat ze er een motorsteun van een diesel of turbodiesel (weet ik niet zeker) in zetten, deze zijn een stuk goedkoper dan de oliegevulde motorsteunen, en van het verschil in werking merk je nagenoeg niets.
|
||||
|
||||
![]() Daarom hebben ze ook express een oliegevulde gemaakt. Om hem duurder te maken. NOT
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb hem ook bij een onderdelenboer gehaals...kwas 15 euro kwijt!
|
|
||||
|
||||
![]() in apeldoorn, bij amba automaterialen kost die steun €44,51
en bij de vw dealer kost ie ook rond de 70 euri
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 23-12-2004 at 19:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb bij brezan gevraagd, daar kost ie 70 euro ben bij velba (arnhem) geweest vandaag, kost ie maar 30 en nog wat centjes. waarom zo'n idioot prijsverschil voor hetzelfde onderdeel effe door zoeken, misschien kom ik ook op 15 euries :p
Always VW Last edited by AZRAIL : 23-12-2004 at 20:12. |
|
|||
|
|||
![]() Sinds wanneer is achtersteun olie gevuld ????? Alleen de voorste is oliegedempt, de twee achterset zij simpele rubber blokken/bussen toch ???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die achterste heb ik nog nooit met olie gezien. Beetje vreemd dattie olie lekt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat bedoel ik maar.........de steun die hij laat zien is gewoon een rubber blok....misschien lekt er ergens olie waardoor het lijkt of het uit de steun komt ..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijken wat de keurmeester ervan zegt. word het afkeur, dan maar nieuwe kopen. volgens mij moet die verder zonder problemen erdoorheen komen. zijn er nog tips? bekende apk afkeur punten bij de golf???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eeuh, versleten banden? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()