![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil een achterspoiler kopen voor mijn Golfje, maar hoor van de verkoper dat deze met schroeven vast zat op de achterklep. Hoe monteer ik zo'n ding / hoe maak ik die gaatjes?
Is dat "te doen" of kan ik daar beter niet aan beginnen? Gaat om - volgens mij - de standaard spoiler van de Golf II zoals op deze foto uit de Gallery: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Origineel zitten er gaten in de achterruit. Beste kun je de tapeindjes van de spoiler zagen en de spoiler kitten.
Gaten in de ruit boren kun je niet zelf, je zou eventueel de ruit kunnen vervangen.
|
|||
|
|||
![]() Heb nog wel een compleet achteraam met een gti spoiler erop.
Voor meer info pb me maar even.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij deze golf zat hij gelijmd. vrgr,berry.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb 2 spoilers liggen zo als op de foto hier zitten van die blikplaatjes die je onder het raamrubber moet drukken |
|
||||
|
||||
![]() Met die plaatjes onder het rubber moet er ook nog gelijmd / gekit worden neem ik aan?
Is daar speciaal spul voor, of kan ik beter voor de geschroefde versie kiezen?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een zeldzame versie van Votex die gewoon met plaatjes tussen de rubber en de ruit vastzit, hoeft niks aan gekit of gelijmd te worden, is nét ff iets apparter dan een originele
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ondertussen de achterruit met spoiler van Edition Blue overgenomen. Maar ben toch benieuwd, zit bovenstaande zo strak dat de spoiler niet weg kan? Ik dacht dat er veel kracht op die dingen kwam te staan?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als die zo zeldzaam zijn hoe kan het dan dat ik er 2 heb gekregen voor gratis ? :P |
|
||||
|
||||
![]() zeldzame mazzel gehad dan vwjohhny
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ook een spoiler met de klipjes die tussen de raam zitten geklemt. bij mij zat de spoiler met aleen de klipjes nog vrij los dus heb helemaal onderaan de punt een klein beetje kit gedaan en dan zit alles mooi vast.
|
||||
|
||||
![]() D'r was trouwens een tijdje geleden iemand hier op 't forum die nieuwe achterruiten verkocht, waaronder Sichlachrome zonder gaatje voor de spoiler.
Weet iemand nog wie dat was? Ik kan zijn topic zo gauw effe niet meer terug vinden. Heb destijds een PB gestuurd en in het topic gereageerd, maar heb nog steeds niks terug gehad.
|
||||
|
||||
![]() ik dacht 'audivwfreak'?
|
||||
|
||||
![]()
|
||||