![]() |
|
|||
|
|||
![]() Slotje
Last edited by popoule : 09-05-2010 at 15:54. Reason: Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet dat er een paar of het golfcabrio forum te koop staan. http://golfcabrio.com/viewtopic.php?f=17&t=31199 misschien kan je met die verkoper contact opnemen. Ik weet uit ervaring dat die moeilijk te vinden zijn. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja klopt zijn moeilijk te vinden vooral orgineel vw.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn idd niet meer leverbaar bij de dealer.
|
|||
|
|||
![]() dus een € 50 voor 4 is deftige prijs ?
mvg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik vind het een deftige prijs. En je mag al blij zijn als je een compleet setje vind. meestal mist er wel 1 of is er wat afgebroken. Ik heb voor de mijne €40 betaald, en de oude die in kleur waren gespoten weer voor €40 verkocht. Ze zijn nieuw (imitatie) nog wel te krijgen maar kosten dan ongeveer €330,- dacht ik dus tel uit je winst ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe jah idd nice, en kheb et ook al gedacht om ze mss gewoon opzij te leggen op zolder ![]() kheb voor de zekerheid toch gevraagd enkele foto's te nemen, ik laat me namelijk ni graag in de zak zetten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, ik heb hem ook al een PM gestuurd op golfcabrio.com om hem op deze advertentie van jou te wijzen. maar jullie waren dus al met elkaar in onderhandeling ![]() succes er mee |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik had contact met een ander persoon maar mss datk met die kerel vanop golfcabrio es contact opneem is namelijk dichter bij de deur ![]() |