![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by Mk2 Ronnie : 02-05-2010 at 07:53. |
|
|||
|
|||
![]() Wat is er verder nog mee gebeurd?
|
|
|||
|
|||
![]() Maandag spreek ik de oudeigenaar weer en dan weet ik ook meer te vertellen over het blok.
|
|
|||
|
|||
![]() Als het blok echt 230 pk heeft, heb ik wel interesse
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies... vooral gezien 't feit dat 't behalen van zo'n vermogen duizenden euro's kost. Waarom m'n vorige post weer eens verwijderd is vraag ik me een beetje af. Ik mag toch wel m'n vraagtekens zetten bij de info over dit blok. 230 pk uit een KR is niet niks, zeker niet als de originele injectie en de dunne buizen inlaat er nog opzit, en het blok er uitziet alsof er sinds het uit de fabriek is gekomen niet meer nieuw opgemaakt is... Ik heb interesse in het blok als er inderdaad 230 pk in zit, wat ik betwijfel.
|
||||
|
||||
![]() als ik de golf zo op de achtergrond bekijk komt ie mij wel heel bekent voor...
komt ie uit drachten??die opkanpper zat ook een 16klepper in.. als dat zo is heeft het blok cker al 5 jaar niet meer gelopen en cker geen 230 pk. maar ik kan het ook goed mis hebben.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() originele injectie en de dunne buizen . . . . . strek verhaal 230 pk , eerder 130 als ik de buiten kant zo zie
ik heb een Van kronenbrug blok , met dikke buizen grotere injectors 15 bar druk op zuigers en andere nokjes ,, is snel maar echt geen 230 pk s |
|
|||
|
|||
![]() ding draait op digifant of iets dergelijks zo te zien, dus vandaar mijn vraag, verkoop je die inlaatbuis+rubber naar gasklep+ injectorrail?
m.v.g Joost |
|
||||
|
||||
![]() Atmosferische KR met 230 pk....yeah right...
|
||||
|
||||
![]() -100
|
|||
|
|||
![]() Kan op slot
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je dan ook nog effe de info over de motor d'r bij?
Of zat je de boel gewoon te flessen...