![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand weleens bbs velgen met en vergulde of goud gekleurde rand gezien?
foto? ![]() Zal het dan echt verguld zijn, enz o ja, is het een beetje te betalen ? Ik doel dan op echt glimmend spul en niet zoals dit: ![]() Dat is opzich wel leuk maar niet wat ik bedoel. |
|
||||
|
||||
![]() Er rydt n beige Golf 1 met vergulde bbs randen, heb al gezocht op Google maar zo snel niks kunnen vinden.
Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk, das nog eens respons
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Das net wat hij niet aan het zoeken is..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een andere kleur goud zeker? anders ga jij hier ook even 10 foto's neerzetten voor the clauw,,?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lezen is ook een kunst ... Hij zoekt blinkende randen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aah ik vind het altijd vet om te zien hoe het anders kan maar inderdaad zoek ik blinkende randen.
Toch geeft dit me ook een goed beeld hoe mat gespoten er uit ziet. Denk dat deze mat gouden randen wel een stukje goedkoper zullen zijn om te maken dan vergullen. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit is toch wel heel erg vet.... nu zou ik dit wel met glans eens willen zien. Is dit trouwens 9, 9,5 of 10j ? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zoiets? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() is dat getjopt ? |
|
||||
|
||||
![]() Nee, volgensmij niet.
Nog eentje met ook een goud hart; |
|
||||
|
||||
![]() relatief niet duur hoor ...check de Au prijs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan gooi die foto's van mij in fotoshop, verhoog het contrast, en het is net of 't glimt.
Sorry, kon geen andere plaatjes vinden, maar vond het zo onnozel om deze plaatjes wel te vinden en niet te posten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind het mooie plaatjes en toch een rijke aanvulling op het topic. Als ik het nl toch goud doe zal ik het denk ik niet vergullen. Ik bedoel 1200 euro totaal is een hoop geld. Zijn er trouwens internetshopjes waar je gouden doppen kunt krijgen? |
|
||||
|
||||
![]() Goud is in het Periodiek Systeem niet voor niets AU
![]() Gaat je klAUwen met geld kosten The Clauw!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zwarte doppen met goude letters krijg je in ieder geval, goude doppen weet ik niet, maar zelf maken kun je het altijd. En 1200 euro... is de prijs ongveer van een complete set. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() alleen dan andersom http://www.mf-felgenveredelung.de/vergolden.html heb thuis nog wel een foto van wothersee van een golf 1 cabrio met vergulde randen, zal wel ff kijken of ik m kan vinden
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 01-04-2010 at 13:11. |