![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...dempen natuurlijk! duh :biggrin:
maar ik heb dus een G2 16v kr sinds kort (foto's komen eraan, fototoestel wil alleen wazige foto's maken). nu zitten daar dus 3 dempers onder (en geen kat dus). - als eerste zo'n klein dempertje in die rechte pijp, ik heb geen idee wat deze doet. wat gebeurt er als ik er een rechte pijp onder knal? - middendemper dempt het meeste geluid (en blijft dus zitten..) - einddemper, wat doet die eigenlijk. bij mijn 1300 was ik hem ooit een verloren, geen ene k*t verschil. is dit bij een 16v ook zo?? wie kan mij dit eens uitleggen? ben er wel benieuwd naar. alvast bedankt voor de reacties!! |
|
||||
|
||||
![]() kep misschien wel een leuk uitlaatsysteempje voor je compleet incl spruitstuk......maar ben er nog mee bezig, fotos zal ik gelijk toevoegen
![]()
|
||||
|
||||
![]() oja t zijn een samenstelling van Romax en Supersprint dacht ik....
|
||||
|
||||
![]() Haal die grote koektrommel net voor de achteras maar eens weg. Dan weet je wat een demper doet.
![]() Interesse in een dubbele vierkante Reesmus? Wel met laswerk aan de voorpijp, maar voor 20 Euro kun je niet sukkelen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() kzal die remus eens in overweging nemen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() 1 ervan (diegene net na het spruitstuk) is in elk geval je vlamdover, deze dooft eventuele vlammen die uit je motor komen, denk daarbij niet aan steekvlammen van 5 meter, maar restjes onverbrande benzine die in je uitlaat tot ontbranding komen.
De dempers die erna zitten dempen idd het geluid.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is dat de vlammen dover? dat is dus een cilindervormige demper?....dies bij mij namelijk weg..aangezien hij lek was. kheb geen problemen..maar kan dit kwaad? |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() die hange daar maar een beetje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had bij mijn golf een buis recht streeks naar mijn remus einddemper (vonden mijn buren leuk, vooral omdat ik hem s'ochtens om 6 uur starte volgas omdat hij anders niet liep :biggrin: :biggrin: )
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die is dat idd, kan ook geen kwaad, zal wel resulteren in wat meer geluid.