![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aka Daisy
Zit hier door Rene EFE, das mijn zwager. ![]() Nadat onze renault laguna station dood is gegaan een goede week geleden en hij ook niet meer tot leven wordt geblazen (kapotte koppakking) hebben we maar besloten om verder te rijden met Duitse degelijkheid. Want ja, die dingen zijn bijna niet kapot te krijgen, en we hebben geen hond meer dus groot hoeftie niet te zijn. En Rene weet er ook wel aardig wat van dus als er wat geklust moet gaan worden......... Je snapt hem wel ![]() Nou dat was hem wel denk ik. Vragen, just ask ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Wat voor een auto heb je nu gekocht dan? Ben benieuwd naar de foto's ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Nog geen
![]() Voorlopig nog een bijzonder saai lezend lid ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom!
ik wacht af naar je auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel tof dat je eerst hier op het forum inspiratie komt opdoen en dan pas een auto koopt
![]() welkom! groet frank
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik koop ook liever een auto van een liefhebber dan gewoon op marktplaats. Hier zitten toch mensen die een hart voor hun auto hebben en hem niet gebruiken als afragbak, over het algemeen dan ![]() Heb al wel een leuk tuutje hier gezien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een rode coupé met bbs d5000 eronder? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou we hebben een tuut gevonden! jeej
Binnenkort maar eens foto's maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En wat is het geworden/?
|