![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Bij deze verkoop ik mijn Jetta omdat ik mijn andere auto wil opknappen. Ik heb de jetta afgelopen jaar gekocht bij een man waar die al 5 a 6 jaar stil stond, vantevoren is hij van een oud echtpaar geweest(heel cliché maar het is zo!)Auto is nu beige/geel gerollerd, maar niet op de beste manier! ik heb nog een halve emmer over,en die krijg je erbij. Het rolleren is niet op de mooiste manier gebeurd! Wat er verder aan is gebeurd: *Verbreed staal 7,5 voor en 8,5 j achter met dunlop 175/50/13 banden. *V-maxx Schroefset *Nieuwe einddemper van een uitlaatlijn met tussendemper(die ik dus niet heb) dus een sportief geluidje. *Gele koplampen *Grill met extra mistlampen + gele folie *Blauwe kentekenplaten met opgelegde letters(niet op kenteken) Gele krijg je erbij) Eind januari vervangen: *Distributie riem + spanrollen *Dynamo *Grote beurt *Kleppendeksel pakking Wat er nog bij zit: *Originele grill zonder mistlampen *Imperiaal *Spatbord verbreders *Alle lijsten voor aan de zijkant(paar klipjes zijn kapotdaarom staan ze niet op de foto!) APK TOT 26-11-2010 Beide wielkasten achter zijn vervangen. Maar moeten wel nog een keer goed afgewerkt worden. Voor bij het spatbord aan de onderkant bijrijderskant moet ook een nieuw stuk ingelast worden. Onder het spatbord zit ook iets roest. Carterpan moet ook vervangen worden, is nu provisorisch gemaakt dmv vloeibare pakking! Al met al is dit qua ''looks'' niet al te beste maar wel een hele leuke auto! hij start altijd! Km stand is ROND de 85000 Km. Prijs €1000 en is nog onderhandelbaar. Voor info PB of Bellen, 0653253453 even een snelle foto: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je hem weg doet...ik vindt het wel een leuke wagen.
Helaas heb ik er geen plaats meer voor anders had ik misschien nog wel interesse. Welke andere auto heb je nog die je gaat opknappen? Ook een VW?
|
||||
|
||||
![]() Mijn andere auto is een bmw 325 cabrio. Heb allemaal kleine dingetjes eraan die ik nog moet maken. Dat wou ik eigenlijk doen toen ik met de jetta reed maar dat is er nooit van gekomen! nu met dit lekkere weer kriebelt het weer om die auto te pakken, en daarbij rijd het een stukje fijner, iets meer luxe.
En van het geld van de jetta kan ik weer bijleggen aan een nieuwe softtop + achterruit! Last edited by erik_jetta : 26-04-2010 at 14:40. |
|
|||
|
|||
![]() Bouwjaar?
|
||||
|
||||
![]() Bouwjaar is 1980!
Ik doe niet aan inruil. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Ben de laatste tijd een beetje verliefd aan het worden op jetta mk1's ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had het via de rdw site al gevonden ![]() Jammer dat het verbreed staal verkocht is maar de interesse is er zeker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Verbreed staal is er inderdaad onderuit! staat nu op 13inch staal(rood) met een wit geverfde band! die heb ik geruild tegen het verbreed staal, anders had ik niets voor op te rijden!
|
|
|||
|
|||
![]() Kan die ook verkocht worden zonder dat geverfde staal/band gebeuren en eigen velgen meenemen?
|
||||
|
||||
![]() ja, maar er gaat niets van de prijs af
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie weet kunnen we er nog iemand blij mee maken een keertje.
|
|||
|
|||
![]() Ik kom vanavond even kijken
![]() We komen er wel uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niemand gezien of gebeld, morgen komt iemand anders kijken die wel enthousiast is, en wel komt als hij het zegt!
|
|
|||
|
|||
![]() ik had mijn nek al verrekt onder t langsrijden van t kijken toen die geparkeerd stond laatst,haha,succes met de verkoop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die jongen weet toch niet wat ie wil ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is uniek, iemand zegt dat hij komt kijken ,en hij is ook nog langs gekomen!
en tevens verkocht! Ivo, Succes ermee! |