Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-04-2010, 15:39
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default asz of arl motor

ik wil in mijn golf 3 een asz of arl motor inbouwen nu wil ik graag weten welke ik het beste nemen kan en of er problemen zijn met deze motoren de koppeling bak en vliegwiel gebruik ik van de golf 3 1z tdi zodat ik niet met ombouwen van de bak kom te zitten graag ervaringen
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #2  
Old 19-04-2010, 20:19
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

niemand?
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #3  
Old 21-04-2010, 17:13
Achtung! Achtung! is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 80
Default

Quote:
Originally Posted by indewarre
ik wil in mijn golf 3 een asz of arl motor inbouwen nu wil ik graag weten welke ik het beste nemen kan en of er problemen zijn met deze motoren de koppeling bak en vliegwiel gebruik ik van de golf 3 1z tdi zodat ik niet met ombouwen van de bak kom te zitten graag ervaringen

Beide zijn geleverd met 6 bak, ontkom je waarschijnlijk niet aan een ombouw.
ASZ is meer verkocht, makkelijker te krijgen en dus goedkoper in aanschaf t.o.v. een ARL. Technisch gezien zijn de blokken in de basis hetzelfde, verschil zit 'm in de zuigers, inlaattraject, grote front intercooler, software en turbo bij een een ARL.
Mogelijk dat je nog meer aan moet passen, omdat je van een VP naar een PD (pompverstuiver) gaat. JB Autoservice of Van Vught Tuning kunnen je daar alles over vertellen
__________________
VW Passat 3C 2.0 TDI Variant Highline 180pk en 410Nm by JD Engineering
Reply With Quote
  #4  
Old 21-04-2010, 21:30
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

ik haal een motor bij tkr die levert mij alles erbij en wat de bak betreft kan ik gewoon mijn eigen houden volgens hem, ik wil gewoon graag weten of er ook kwaaltjes zijn bij deze motoren, ik ga denk ik voor een 130 pk ivm de bak, als ik de bak om moet zetten wil ik een tiptronic automaat maar dit is dan voor latere zorg het moet kwa kosten niet direct uit de klauwen lopen. later maar een chip op maat bij jd of vvt
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum