![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen!
Mijn neef heeft al jarenlang een geweldig mooie golf I in z'n schuur staan. Rijdt er af en toe mee. Wij vroegen ons af wat de zeldzaamheid van deze auto is. Golf I GTI Pirelli uit '83, dus met 1.8 motor, gespoten vanaf fabriek in Kupferbraun metallic (origineel porsche kleur). Hij is nog echt mega hard, alleen deuk in frontpaneel. Wat zou deze waard zijn, want zit er zelf al heel lang op te azen! tot dusver zonder resultaat... Hopelijk heeft er iemand wat meer info over deze uitvoering in deze kleur. Helaas heb ik geen foto's. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meer info over deze uitvoering in deze kleur? ==> www.golf1gti.tk daar vindt ge de uitrusting van ne pirelli als het een koperbruine is, dan is hem Pirelli W64 uitgevoerd: ongespoten wielbogen, spiegels en bumpers waarde ==> wat de zot er voor geeft tis in ieder geval een heel zeldzaam EN prachtig kleurke ![]() Last edited by golf16v : 23-08-2009 at 17:23. |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de info tot dusver!
Weet je ook hoeveel koperbruine pirelli's er van de band af zijn gerold? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er in ieder geval een. Weet alleen niet of het ook een pirelli is.
Het is in ieder geval een kleur van Porsche. Ik ben zelf nog op zoek naar een kleurcode. Je ziet ze in ieder geval niet veel in deze kleur. Hier bij een foto van de mijne. ![]()
|
||||
|
||||
![]() tankdop is ook niet orgineel.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Wielen en deurgrepen ook niet. Maar daar gaat het hier niet over. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope is er geen!
|
|||
|
|||
![]() want??
|
|
|||
|
|||
![]() spiegels zijn niet meegespoten in carrosseriekleur
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echte Pirelli (W65) is niet in deze kleur gemaakt. Wielbogen niet in kleur. Spiegels niet in kleur. Geen Pirelli velgen (kan ik in komen, velgen kunnen gewisselt zijn). Bumpers niet in kleur. Spoiler voor onder is geen GTI spoiler.
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 26-08-2009 at 08:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel daar gaat het wel over, deurgrepen was al genoemd zoals je weer niet gelezen hebt. Daarbij gaat het om wat een golf waard is en vaak verpest zoeits de orginaliteit van een golf. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oow sorry hoor ![]() Als het een koperbruine is, dan is het Pirelli W64 uitgevoerd: ongespoten wielbogen, spiegels en bumpers GTI lipje zit er zo weer onder. Ik heb een W65, alles in kleur Heliosblauw. Sticker nog keurig in de kofferbak met alles erop qua optie,s. Alleen ATS cup eronder. Dus niet origineel meer ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Domi : 26-08-2009 at 08:45. |
|
||||
|
||||
![]() Een W64 is geen Pirelli.
Een Pirelli is een W65. Een W64 is exact hetzelfde als een gewone GTi alleen heeft deze Pirelli velgen.
|
|||
|
|||
![]() echt een klasse bak domi!
|
|
||||
|
||||
![]() ok mijn foud!
Ik heb het net nog ff nagekeken. Je hebt Pirelli's in W64 en W65! Bovenstaande foto is echter 100% geen Pirelli.
|
|||
|
|||
![]() Mijn Pirelli of de koperkleurige
![]() Pirelli,s zijn naar mijn weten ook nooit in NL geleverd. Alle Pirelli,s in NL zijn dus import. www.der-pirelli.de Last edited by Domi : 26-08-2009 at 09:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die van jou is lelijk ![]() Is de gehele spiegel gespoten bij jou inclusief voetje?
|
|||
|
|||
![]() Vreslijk ding ja.
![]() ![]() Voetje is origineel matzwart ![]() Maaruuh , laten we even ontopic gaan over de koperbruine ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zie een vervolg topic...
hoeveel mk1 pirelli gti in NL... mvg Mike |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee daar gaat het niet over want het is een voorbeeld foto en niet de auto waar het topic over gaat.