![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Een nette set Porsche C2 velgen rondom 6J et 51.3. De banden zijn 165/45/16 Nankang NS 2 banden 3500km oud met nog 7a8 mm profiel. De set word verkocht met 25mm en 35mm adapters (4x100 naar 5x130) inclusief bouten Ik had de set zelf onder een golf 2 (zie foto's) maar staat ook super onder een polo, lupo, arosa, golf 1/2/3 Meerdere en detail foto's via de onderstaande link ![]() http://s456.photobucket.com/albums/...erkoop/?start=0 Inruil set 5x100 mogelijk Vraagprijs: 599,- of een goed bod. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() 450 euro.
|
|
||||
|
||||
![]() Ruilen tegen mijn setje azev a 15 inch met nieuwe banden?
15 inch 165-45-15 banden federal 7J et 38 gr siep |
|
||||
|
||||
![]() Of mijn setje Sebrings met opleg van mijn zijde? (en 1 gat per velg erbij denken)
![]() ![]() Banden 500 km oud. |
|
||||
|
||||
![]() Wat zoek je in 5x100..? Ik heb wel een setje Porsche cup in 5x100 met 205/40/17 Falken banden (wielen zijn zwart)
![]() Laat maar horen. Gr, Lars
|
|||
|
|||
![]() Ook zonder banden mogelijk?
|
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe bbs lemans 17 inch 7,5 j Mischien graag pb ( pm ) als je intresse hebt
|
|
||||
|
||||
![]() De velgen worden alleen als set verkocht, aangezien ik vrij weinig met losse banden of adapters kan.
Ook heb ik weinig in velgen in steek 4x100 aangezien ik nu een golf iv variant rij ![]()
|
|||
|
|||
![]() wat vind je een goed bod? ik heb je geld geboden maar geen reactie.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
450 euro vind ik toch echt te weinig ik heb reeds een hoger bod gehad. ze zijn gereserveerd tot de 26ste..
Volkswagen jetta mk v tdi @ A8 stars ![]() Citroen AX 1.6 Gti Last edited by TTF : 09-05-2010 at 19:34. |
|
||||
|
||||
![]() jammer net nu ik mijn BBS a.s. vrijdag opgehaald wordt gaan ze waarschijnlijk aan mijn neus voorbij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen reactie op PM = geen interesse?
|
|
||||
|
||||
![]() pm terug gestuurd, was me even ontgaan.
|
||||
|
||||
![]() dus als ze niet verkocht zijn heb ik intresse
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De velgen zijn verkocht,
veel plezier er mee martyn