![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop een zeer mooie Golf GTI Edition uit 1995. Met tegenzin doe ik hem weg, woon-werk afstand is teveel geworden. Dus ik moet aan de diesel...... inruil is dus ook mogelijk (liefst TDI) !!!
![]() ![]() Ter zake wat zijn de optie's van mijn golf: Elektrische ramen en spiegels, recaro gti edition interieur, ![]() Stuurbekrachtiging, Stuur en stoelen in hoogte verstelbaar, Golf IV koplampen, VR6 frontlip, 16" BBS 20 jahre editie velgen (2-delig) met goede banden, ![]() nieuwe midden- en einddemper (origineel), Verlaagd met schroefsetje, originele afneembare trekhaak (onzichtbaar wanneer niet gemonteerd) Nieuw voorruit met zonneband (wegens doorgescheurd sterretje) Nieuwe remschijven voor en nieuwe remblokken voor en achter thermostaat vervangen Nieuwe accu Centrale deurvergrendeling met afstandbediening (+reserve) Alarm +dubbele startonderbreker Boordcomputer APK tot 08-01-2011 KM-stand: 240000 Enige minpuntje is dat het dakje niet naar behoren werkt (lekt niet) en natuurlijk het bekende roestplekje op de kofferbak. vraagprijs -> 2500 euro Last edited by bartv : 28-03-2010 at 13:57. |
|
||||
|
||||
![]() Even een upje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schop em omhoog!
|
|
||||
|
||||
![]() going up! Vraagprijs 2500 euro!
|
|
||||
|
||||
![]() Nog weinig reacties, zelfs geen bod
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom monteer je hier geen tdi motor in??
Het is zo op de foto's een heel mooi ogende koets. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op zich geen slecht idee, maar geen tijd / geld voor. Dus nog steeds in de verkoop ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een kickje op deze goede vrijdag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komtie weer UP!
|