![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb een VW Golf III 1.6i te ruil of te koop. Na bijna 5 jaar wil ik toch wel is verder kijken naar een andere auto en ook met het oog op de toekomst, vandaar dat ik mijn auto te ruil en/of te koop zet.
Hier wat details over de Golf: Merk : Volkswagen Type : Golf III Motorinhoud : 1598 cm3 55KW Bouwjaar : 1995 Kilometerstand : 191.000 (wordt nog mee gereden) APK: tot 11/07/2010 Extra's : Vento front, Zwart/wit alcantara VR6 interieur, Schmidt TH line 16 inch 2 delige velgen, Audi velgen met winterbanden, sport stuur, k&n open luchtfilter, handgemaakte uitlaat, centrale deurvergrendeling op afstandsbediening, schijfremmen voor en achter. Omschrijving : Altijd zijn onderhoudsbeurten gehad, onderhoudsboek en gebruikershandleiding aanwezig en ingevuld. Distributieriem ook netjes vervangen. Prijs : Hele totaal pakketje met velgen en interieur 2950,00. Auto is ook te ruil, eventueel met bijbetaling van mijn kant of u kant. Wilt u nog iets weten of heb jij een goed bod en/of inruil, dan kun je mij bellen op 0636149942 of mailen op dannyderickx@hotmail.com. Hier een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Groeten Denner! Last edited by Denner : 14-06-2010 at 20:28. Reason: Mag op slot! |
|
||||
|
||||
![]() FF een upje... schroom niet om contact op te nemen als je interesse hebt
![]() Er valt zeker over te praten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ruilen? http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=69369